Početna Magazin 2658 pregleda

Kako se što brže riješiti automobila u proljeće?

Prodaja
FOTO: LUCY NICHOLSON REUTERS PIXSELL

Proljeće je već tradicionalno poznato godišnje doba namijenjeno za prodaju, ali i kupovinu rabljenih automobila. Evo kako to učiniti što brže i bezbolnije.

Prodaja | Author: LUCY NICHOLSON REUTERS PIXSELL foto: LUCY NICHOLSON REUTERS PIXSELL

Stiže proljeće, a s njim i masovna prodaja, pa i kupovina rabljenih vozila. Povodom toga donosimo nekoliko savjeta kako biste to učinili brzo i bez previše muke.
Prije svega valja dobro očistiti i temeljito oprati auto, jer ako to ne učinite potencijalni kupac može pomisliti da ste nemarni i da niste dobro brinuli o svom automobilu. Pažnju posvetite i najsitnijim detaljima pa očistite pepeljaru, uglancajte stakla, a i tepihe prema potrebi valja zamijeniti. Svakako obratite pažnju i na zavučene dijelove automobila, jer zbog svoje nedostupnosti skrivaju najviše nečistoće i otpada.
Manja, a ipak vidljiva oštećenja, poput razbijenoga fara, sitnih napuknuća na branicima itd..svakako valja popraviti jer znatno utječu na konačnu cijenu automobila, a ne koštaju puno novca. Prije prodaje podignite poklopac motora i uvjerite se da ništa ne nedostaje. Očistite motor, ali ne previše jer kupci su danas sumnjičavi pa ako se sve previše sjaji mogli bi pomisliti da nešto pokušavate sakriti. Preporučuje se i načiniti manji servis u kojemu će biti promijenjeni svi filtri i prema potrebi - kočnice.

Prodaja | Author: Njuskalo.hr foto: Njuskalo.hr

Pazite da ne istaknete previsoku cijenu kako ne biste izgubili moguće kupce već pri samome početku. Konzultirajte se sa stručnom osobom, ali i pogledajte po drugim oglasima kako se kreću cijene vozila sličnih vašemu. Nakon što se došli do određene cijene, malo ju povisite kako bi vam ostalo prostora za popularno cjenkanje.
Zatim posebnu pozornost obratite na oglase. Prvo što biste trebali učiniti je zakačiti svoj oglas na www.njuškalo.hr, a zatim i na sve ostale. Nije loše oglas 'linkati' i na Facebook. Pri zradi oglasa pazite na to da bude kratak i jasan te da sadrži sve nužne informacije o vozilu koje prodajete. Uz njega obvezno stavite nekoliko fotografija, a vozilo slikajte na pomno odabranoj jednoličnoj pozadini poput parkirališta i sl. Pritom pazite da 'fotke' budu interesantne i oku ugodne.
Kada naiđete na ozbiljnoga kupca obvezno mu dopustite probnu vožnju, jer ako to ne učinite velika će se većina njih okrenuti pritome misleći da skrivate mačka u vreći. Uza sve navedeno, ako imate mogućnosti, automobil odvezite i na autosajam koji se u nas redovno održavaju vikendima.
I još jedna sitnica: svoj automobil hvalite umjereno i budite potpuno iskreni prema interesentima.

Prodaja | Author: Wikimedia foto: Wikimedia

VIDEO Usporedni test: Koji je bolji i tko ima veći?

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.