Početna Magazin 3539 pregleda

Volite ubrzanje? Ovih TOP 10 auta najbrže juri do 100 km/h

1
Vidi galeriju 1/10
Volite ubrzanje? Ovih TOP 10 auta najbrže juri do 100 km/h Volite ubrzanje? Ovih TOP 10 auta najbrže juri do 100 km/h Volite ubrzanje? Ovih TOP 10 auta najbrže juri do 100 km/h Volite ubrzanje? Ovih TOP 10 auta najbrže juri do 100 km/h Volite ubrzanje? Ovih TOP 10 auta najbrže juri do 100 km/h Volite ubrzanje? Ovih TOP 10 auta najbrže juri do 100 km/h Volite ubrzanje? Ovih TOP 10 auta najbrže juri do 100 km/h Volite ubrzanje? Ovih TOP 10 auta najbrže juri do 100 km/h Volite ubrzanje? Ovih TOP 10 auta najbrže juri do 100 km/h Volite ubrzanje? Ovih TOP 10 auta najbrže juri do 100 km/h

Ako ste živjeli u uvjerenju da je Nissan GT-R najbrži auto do stotke, grdno ste se prevarili, jer ne spada ni u deset najboljih 'ubrzavača'

Stvarnost je ipak donekle drugačija. Po ljestvici mjerenja, donekle službenih, donekle privatno izvedenih (s potvrdom), brojni superautomobili pokazali su svu svoju moć, no samo ih se nekolicina uspjela ugurati u TOP 10 najbržih auta na svijetu, po kriteriju ubrzanja od 0 do 100 kilometara na sat. Svih deset jurilica do stotke jure daleko ispod 3 sekunde, a naravno sve ovisi o gumama, temperaturi i uvjetima na stazi. Iako su proizvođači ovih automobila tehnički propisali vrijeme ubrzanja, odlučili smo kako stoje stvari u stvarnome svijetu. Brojne novinarske redakcije diljem sviejta isprobali su ove automobile i utvrdili da je većina zapravo brža nego što bi "trebala" biti...

10. McLaren P1 - 2,6 s

Popis započinjemo s britanskim ponosom, krunom njihove autoindustrije. Riječ je o istinskome hiperautomobili, koji iz twinturbo motora V8 uz pomoć struje iz baterija elektrosustava ispucava nevjerojatnih 903 konjskih snaga. Tehnologija potiska električnom strujom preuzeta je uvelike iz KERS sustava Formule 1. Britanski hiperauto proizveden je u svega 375 primjeraka, od kojih je svaki nov koštao 1.030.000 eura. Do stotke će ubrzati u 2,6 sekundi.  (MotorTrend)

1 | Author: McLaren foto: McLaren

9. Lamborghini Huracan - 2,5 s

Nasljednik legendarnog Gallarda donio je revoluciju u Lamborghinijevu gamu, s posve promijenjenim i agresivnim dizajnom, te tehnologijom koju su razvijali zajedno s inženjerima Audija. Novi Lambo tako je dobio naziv Huracan, a iz 5,2-litrenog motora V10 razvija velikih 610 KS, te do stotke juri u svega 2,5 sekundi. (Car and Driver)

1 | Author: Lamborghini foto: Lamborghini

8. Porsche 911 Turbo S - 2,5 s

Porscheov legendari elfer u ovom je izdanju najjači u povijesti. Iz 3,8-litrenog boxer motora sa šest cilindara, ovaj 911 generacije 991.2 izvlači velikih 580 KS. U kombinaciji sa vrhunskim 7-stupanjskim PDK mjenjačem i pogonom na sve kotače, novi Turbo S do stotke ubrzava u samo 2,5 sekundi. (Car and Driver)

1 | Author: Porsche foto: Porsche

7. Bugatti Veyron Super Sport - 2,5 s

Legendarni Veyron u trenutku kada je stigao na tržište zauvijek je promijenio povijest automobila. Bio je prvi serijski automobil koji je imao preko tisuću konja (1001 KS) i uz to bio je jedini produkcijski automobil koji je mogao pojuriti rpeko 400 kilometara na sat (407 km/h). Nakon par godina "običnog" modela, Bugatti je izbacio poboljšani Veyron Super Sport s 1200 KS, koji je srušio brzinski rekord za serijske automobil i postavio novi - 431 km/h. Do stotke iz stanja čistog mirovanja ovaj automobil stiže također za 2,5 sekundi. (Road & Track)

1 | Author: Bugatti foto: Bugatti

6. Lamborghini Aventador SV - 2,4 s

Nasljednik mitskog Murcielaga stigao nam je 2011. godine, na sajmu u Ženevi. Nekoliko godina poslije, inženjeri iz Sant Agate odlučili su pojačati stvari, predstavivši Super Veloce limitirano izdanje s pedeset konja više, odnosno ukupnih 750 KS. Tolika snaga iz 6,5-litrenog atmosferskog motora V12 omogućila je 'hardcore' Aventadoru ubrzanje do stotinu kilometara na sat u samo 2,4 sekunde. (Motor Trend)

1 | Author: Lamborghini foto: Lamborghini

5. Ferrari LaFerrari - 2,4 s

Definitivno automobil koji izaziva najveću pomutnju gdjegod se pojavi. Nasljednik je legendarnog Enza, a sa sobom donosi atmosferski motor V12 konfiguracije, kojemu kao dodatni potisak služi elektromotor KERS preuzet iz Ferrarijevog tima Formule 1. Ukupno razvija 963 konjske snage, a do 100 km/h sprinta 2,4 sekunde. (Motor Trend)

1 | Author: Ferrari foto: Ferrari

4. Dodge Challenger SRT Demon - 2,3 s

Ovaj doslovno trkaći automobil može se registrirati za cestovnu upotrebu i zato se našao na ovome popisu. Radi se o američkom "demonu" koji pokreće 6,2-litreni motor V8 sa superchargerom, koji mu omogućuje maksimalnu snagu 852 KS. Tolika snaga moguća je na 100-oktanskom gorivu, a zabilježeno mu je ubrzanje do stotke od 2,3 sekunde. (Dodge)

1 | Author: Dodge foto: Dodge

3. Bugatti Chiron - 2,3 s

Nasljednik spomenutog Veyrona stigao je na tržište prošle godine i odmah uzburkao javnost. Naime, novi Chiron broji čak 1500 KS i time je ujedno i najsnažniji serijski automobil na svijetu. Usto je i brži od svog prethodnika te sada može pojuriti 463 km/h. Iako maksimalna brzina nije službeno testirana, ubrzanje od nule do 100 kilometara na sat iznosi nevjerojatne 2,3 sekunde. (Car and Driver)

1 | Author: Bugatti foto: Bugatti

2. Tesla P100D Ludicrous - 2,28 s

Teslina najjača limuzina početkom godine šokirala je svijet nevjerojatnim i nečujnim ubrzanjem do sto kilometara na sat. Naime, uz Ludicrous opciju koja se nudi vlasnicima modela P100D, moguće je pojuriti do 100 km/h za mizernih 2,28 sekundi, uz nevjerojatan okretni moment. Upravo je snimak ovog automobila osvanu na YouTubeu, a na njemu se moglo vidjeti kako Tesla osramoćuje ponosne konkurente poput Nissana GT-R, Porschea Turbo S i dr. (Motor Trend)

1 | Author: Tesla foto: Tesla

1. Porsche 918 Spyder - 2,2 s

Superbrza njemačka roadster jurilica revolucionirala je način na koji se razvijaju superautomobili. Porscheov 918 Spyder bio je prvi hiperauto koji je koristio kombinaciju benzinskog i električnog motora. To je rezultiralo ukupnom snagom 887 konjskih snaga, te čak 20 kilometara autonomije pogona isključivo na struju. Do stotke ubrzava za rekordnih 2,2 sekunde! (Car and Driver)

1 | Author: Porsche foto: Porsche

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.