Novi četverocilindraš obujma 1051 cm3 zadržava isti hod, ali povećani promjer cilindra podiže snagu na 144 KS
Kineski proizvođači već neko vrijeme ozbiljno mijenjaju ravnotežu moći u svijetu skutera i motocikala, no najnoviji model proizvođača QJMotor podiže tu priču na potpuno novu razinu. Novi SRK 1051 RR na prvi pogled djeluje kao da je upravo izašao iz dizajnerskog studija u Bologni, a razlog za to je jednostavan - u određenom smislu, i jest.
Riječ je o motociklu čiji je vizualni identitet nastao u Italiji. Dizajn potpisuje studio C-Creative, koji je osnovao Giovanni Castiglioni, bivši čelnik MV Aguste. Kreativni voditelj projekta je Adrian Morton, čovjek koji stoji iza nekih od najpoznatijih motocikala MV Aguste. Zato ne čudi što SRK 1051 RR nosi prepoznatljivu estetiku europskih sportskih motocikala - agresivne linije, oštar prednji kraj i eleganciju koja ne pokušava skrivati podrijetlo inspiracije.
Ispod karoserije nalazi se znatno unaprijeđen motor u odnosu na raniji 921 RR. Novi četverocilindraš obujma 1051 cm3 zadržava isti hod, ali povećani promjer cilindra podiže snagu na 144 KS. Nije riječ o "supermotociklu" od 200 KS, ali ovakav pogon više je nego dovoljan za ozbiljne sportske ambicije, pogotovo uz oštar karakter motora i linearnu isporuku snage.
Okvir je klasična čelična rešetkasta konstrukcija, dok aluminijska jednostrana stražnja vilica jasno odaje talijanski utjecaj. Popis opreme dodatno jača dojam ozbiljnog stroja: Marzocchi ovjes s potpunim podešavanjem, Brembo kočnice, dvosmjerni quickshifter, napredna kontrola proklizavanja, ABS osjetljiv na nagi, tempomat, nadzor tlaka u gumama i TFT zaslon s povezivošću.
Dimenzije sugeriraju stabilnost, ali i nešto veću masu nego kod etabliranih konkurenata, precizno 215 kilograma. Unatoč tome, kombinacija snažnog motora i vrhunskih komponenti trebala bi osigurati vrlo uvjerljive performanse na cesti i stazi.
Cijena još nije objavljena, no poznato je da slabiji SRK 921 RR u Njemačkoj stoji 12.999 eura. Logika kaže da će snažniji model imati umjereni porast cijene, što znači da bi QJMotor mogao ponuditi europsku estetiku i solidne performanse po znatno povoljnijoj cijeni od etabliranih sportskih marki.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.