Magazin Carsales sada citira Petera Strudwiekea, planera proizvoda u Audi Australia, koji kaže da imaju važnijih planova od "zabavnih automobila"
Audi trenutačno u svojoj europskoj ponudi ima čak 12 SUV-ova, od malog Q2 sve do velikih modela kao što je Q8. U ovoj kategoriji Audi nudi za svakoga ponešto budući da ima benzinske, dizelske, plug-in hibridne i električne modele. Ono što nećete pronaći u ponudi Audija je zabavni sportski automobil budući da su TT i R8 nedavno otišli u povijest.
Audi ne namjerava uskoro popuniti te praznine. Razlog je jednostavan: segment sportskih automobila nastavlja se smanjivati, dok SUV-ovi i dalje rastu čak i nakon desetljeća neprestanog uspona. Magazin Carsales sada citira Petera Strudwiekea, planera proizvoda u Audi Australia, koji kaže da imaju važnijih planova od "zabavnih automobila": “Mislim da Audi uvijek prati globalne trendove u segmentu. To je razlog zašto su, očito, SUV-ovi, zadnjih godina toliko u porastu.”
On je također rekao da Sportback derivati određenih Q modela imaju nešto od genetike sportskih automobila. No SUV-ovi s kosim stražnjim dijelom se teško mogu smatrati zamjenama za TT, a kamoli R8 sa središnje postavljenim motorom. Također, novi A5 neće imati modele s jednim parom bočnih vrata. To zapravo znači da Audi više ne prodaje niti kupe modele niti kabriolete.
Ako Audi odluči jednog dana vratiti ime TT, nećemo se iznenaditi ako to bude samo još jedan crossover. No velika potražnja za SUV vozilima nije jedini razlog zašto su zabavni automobili stavljeni u drugi plan u Audiju. Direktor Audi Australia Jeff Mannering spominje da tvrtka mora biti oprezna s načinom na koji troši novac na nove proizvode, s obzirom na izazovnu gospodarsku klimu 2024. Također je naveo tekuće sukobe na Bliskom istoku i u Ukrajini kao čimbenike koji doprinose nestabilnosti.
Audiju ne ide osobito dobro jer je prodaja pala za 10,9 posto u prva tri kvartala ove godine. Također, u trećem kvartalu dobit je pala za 91 posto. Da ne zaboravimo, matična tvrtka Volkswagen Grupa provodi velike planove za rezanje troškova, tako da lansiranje maloserijskog sportskog automobila sigurno nije nešto u što bi se sada upustili.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.