U prtljažnik novog karavana stane 545 litara, a preklopite li stražnja sjedala obujam mu raste na 1714 litara
Pola godine nakon premijere limuzinske verzije novog Volkswagena ID. 7, njemački proizvođač je objavio prvu sliku njegove karavanske verzije. Iako je automobil na slici jako zakamufliran, dosta toga o njegovom obliku i dizajnu može se otkriti. Volkswagen će više otkriti u mjesecima ispred nas. Karavanski oblik znači i nešto slabiju aerodinamiku, a VW je objavio da aerodinamički koeficijent iznosi 0,24, dok limuzina ima 0,23.
Novi ID.7 Tourer prvi je VW-ov električni karavan u povijesti marke. ID. 7 će biti praktičnija verzija limuzine ID.7, čija prodaja će uskoro započeti. U pogledu dizajna unutrašnjosti i pogona će ova dva automobila biti praktično identična.
Volkswagen je također objavio podatke o zapremini prtljažnika. U prtljažnik novog karavana stane 545 litara, a preklopite li stražnja sjedala obujam mu raste na 1714 litara. To je osjetno manje od prtljažnika u novom Passatu u koji stane 690 do 1920 litara.
Nema dostupnih informacija o pogonskim opcijama za ID.7 Tourer, no jasno je da će karavan koristiti isti pogon kao i limuzina.Ona je dostupna u dvije izvedbe: Pro i Pro S. Obje imaju novi električni motor snage 286 KS, što je najsnažniji električni motor u VW-ima. ID. 7 Pro dolazi s dobro poznatom baterijom koja ima kapacitet 77 kWh. S njom doseg novog ID.7 iznosi 615 kilometara. Maksimalna snaga punjenja je 170 kW. ID.7 Pro S ima potpuno novu bateriju kapaciteta 86 kWh, što je najveći kapacitet do sada u ID modelima. Zahvaljujući tom povećanju novi ID.7 Pro S ima odličan doseg od čak 700 kilometara po WLTP ciklusu. Očekuje se da će karavan zbog mase i lošije aerodinamike imati neznatno manje dosege.
Baš kao i limuzinski ID.7, novi Tourer će se proizvoditi u Volkswagenovoj tvornici u Emdenu, Njemačka. Proizvođač obećava da će objaviti više informacija i fotografije modela u nadolazećim mjesecima. ID.7 Tourer trebao bi se naći u VW-ovim salonima diljem Europe sredinom iduće godine.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.