Konačna obveza manje emisije CO2 ostaje, ali će tvrtke dobiti tri godine umjesto jedne da se usklade sa standardima
Proizvođači automobila koji prodaju svoja vozila u Europi dobit će više vremena za postizanje europskih ciljeva emisija CO2. To je u ponedjeljak rekla predsjednica Europske komisije Ursula von der Leyen.
Konačna obveza manje emisije CO2 ostaje, ali će tvrtke dobiti tri godine umjesto jedne da se usklade sa standardima.
Kazne će se također nastaviti primjenjivati ako tvrtke u konačnici ne ispune postavljene standarde. "Tvrtke moraju ispuniti ciljeve, ali to znači više prostora za disanje za industriju", rekla je von der Leyen.
S druge strane, postoji potreba za "predvidljivošću i pravednošću za pionire, one koji su uspješno odradili domaću zadaću", dodala je.
Europa treba robusnije i otpornije europske lance opskrbe automobilske industrije, posebno kada je riječ o baterijama, smatra von der Leyen. To je priličan 'izazov', odmah je dodala. Europska proizvodnja se povećava, ali uvezene baterije sada su jeftinije. Budući da EU želi izbjeći nove ovisnosti, Europska komisija razmatra potporu europskim proizvođačima baterija. Nije pojasnila kakva bi ta podrška mogla biti. .
Europska komisija postupno će uvoditi zahtjeve kvalitete za baterije i njihove komponente, rekla je von der Leyen. Europski parlament i države članice još moraju odobriti prijedlog. Predsjednik Povjerenstva nada se da će se to uskoro dogoditi. Von der Leyen će u srijedu predstaviti svoj plan za budućnost europske automobilske industrije.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.