
europska unija
”

EU je proizvođačima dala dodatno vrijeme za smanjenje CO2 emisija
Cilj je postići prosjek od maksimalno 93,6 grama CO2 po kilometru, što je praktično nemoguće samo uz pomoć motora s izg…

Renault i Stellantis: Elektrifikacija 'po zakonu' će uništiti europsku autoindu…
"Ovo je ključni trenutak. Ili odlučujemo želimo li i dalje biti industrijalizirana regija ili se pomirimo s tim i posta…

EU je ekspresno odustala: Ugljična vlakna se ipak ne zabranjuju
Čini se da neće biti nikakvih ograničenja za korištenje "karbona" u automobilima i drugim proizvodima

EU želi zabraniti ugljična vlakna u automobilima. Evo zašto
U novom dokumentu su ugljična vlakna, koja često zovemo karbonskim vlaknima ili kolokvijalno "karbon", klasificirana ka…

EU je kaznila 15 proizvođača automobila zbog "muljanja" s recikliranjem
Mercedes je bio aktivan sudionik u svemu no jedini je prošao bez kazne jer je "cinkao" druge tvrtke iz kartela u zamjen…

Mladi će smjeti voziti sa 17 godina starosti, 0,0 promila za sve...
Digitalna vozačka dozvola, dostupna na pametnom telefonu putem digitalnog novčanika diljem EU-a, postat će novi standar…

EU je ponovo potvrdila zabranu novih auta na fosilna goriva
Potvrđeno je da zabrana novih automobila koji ispuštaju CO2 od 2035 godine ostaje na stazi. Prije nego što se to dogodi…

Spas za proizvođače? EU ulaže milijarde u europsku automobilsku industriju
Novac će, između ostalog, biti dostupan za sirovine za baterije i inovacije

EU odgađa ciljeve za CO2: Proizvođači auta će dobiti još dvije godine
Konačna obveza manje emisije CO2 ostaje, ali će tvrtke dobiti tri godine umjesto jedne da se usklade sa standardima