Proizvođač je samo za letove svojeg izvršnog direktora privatnim zrakoplovom potrošio više nego što je zaradio
Američka tvrtka Canoo je još jedan novi proizvođač automobila koji je namjeravao "zajahati val" elektrifikacije, no to mju za sada ne "polazi za rukom", kao uostalom i mnogim sličnim tvrtkama. Canoo je osnovna 2017. godine i od onda bilježi samo gubitke. Ovih su dana prijavili još jedan kvartalni gubitak i čini se da se ništa neće promijeniti i u bliskoj budućnosti.
Tvrtka je prošle godine uprihodila mizernih 886.000 dolara tijekom 2023. godine, a istodobno je njen izvršni direktor potrošio dvostruko više za letove privatnim zrakoplovom. Stvari postaju još "sočnije" kada se u obzir uzme da su letovi plaćeni tvrtki Aquila Family Ventures koja je u vlasništvu izvršnog direktora Canooa. Istoj tvrtki dodijeljeno je 2023. godine i 1,7 milijuna dolara 2023.za za "podršku zajedničkim uslugama u svom korporativnom uredskom objektu".
Ipak, 2023. je Canoo zabilježio kakve-takve pozitivne pomake. Prihod mu je porastao s 0 (nula) dolara na spomenuti 886 tisuća. Također su proizveli i prodali svoje prve automobile, njih točno 22, a kupci su redom bile tvrtke i institucije: kao što su Walmart, Kingbee i NASA . Za ovu godinu tvrtka je jako optimistična i najavljuje prihode između 50 i 100 milijuna dolara, no teško je za vjerovati da će se to ostvariti, posebno uz pad potražnje za električnim automobilima koji već mjesecima pogađa industriju.
Čak i ekonomskim laicima čitava priča oko Canooa izgleda kao još jedna prevara za izvlačenje novca iz naivnih investitorima, a čini se da i tržište kapitala više nimalo ne vjeruje u Canoo i njihove čudne poslovne prakse. Oni koji su uložili Canoo već su izgubili ogroman novac. Od kraja 2020. godine cijene dionica ove tvrtke su pale s 466 dolara na sadašnjih 2 dolara.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.