Prilikom intervjuiranja izvršnoga direktora Lamborghinija Stefana Domenicalija navedeno je kako se razmišlja o širenju Lamborghinijeve ponude, a jedino logično rješenje bilo bi uvesti model iz segmenta 'grand tourer'
Pogledamo li ponudu različitih marki superautomobila, možemo uočiti kako većina sudjeluje u segmentu 'grand tourer'. Ferrari ima GTC4 Lusso, Bentley ima Continental GT, Mercedes-AMG ima GT C, Aston Martin ima DB11.... Sada saznajemo - Lamborghinijev izvršni direktor je izjavio kako razmišljaju o uvođenju svojega automobilA GT.
Ne bi to bilo prvi put da Lamborghini nudi takav automobil. Između 1968. i 1978. godine Lamborghini je proizvodio model Espada. Iako nije bio baš najljepši, služio je da bi upotpunio nedostatak u ponudi te je proizvedeno samo 1217 primjeraka. Espada je obiteljski automobil s četirima sjedalima i velikim prtljažnikom, ali i odličnim performansama. Pokreće ga 3,9-litreni motor V12, koji razvija 325 konjskih snaga.
Prema intervjuu Stefana Domenicalija, SUV Urus je postigao ogroman uspjeh pa tako Lamborghini zapravo nema potrebu za uvođenjem novoga modela. Bez obzira na to, aktivno se razmišlja o uvođenju četvrtoga 'člana obitelji' pa se tako smatra kako bi jedino logično rješenje bilo napraviti nasljednika Espade.
S obzirom na to da Lamborghini nema potrebu za uvođenjem novoga modela, model Espada mogao bi ugledati svjetlo dana tek 2025. ili 2027. godine, što je, prema trenutnome razvoju tržišta, iznimno daleko. Tako se postavlja pitanje, ako Espada tada i bude proizvedena, hoće li to biti potpuno električni automobil ili će i nadalje koristiti motor s unutarnjim izgaranjem.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.