Kupci mogu birati između pet razina opreme, T-Roc, Trend, Life, Style i R-Line, te šest boja karoserije i dvobojnih kombinacija krova
Volkswagen je u Hrvatskoj započeo pretprodaju potpuno nove generacije T-Roca, modela koji je od 2017. prodan u više od dva milijuna primjeraka. Novi T-Roc, čija cijena u Hrvatskoj starta od 28.991 eura, donosi znatna poboljšanja u tehnologiji, udobnosti i učinkovitosti, ali ostaje vjeran onome što ga je učinilo jednim od najuspješnijih SUV-ova u Europi.
Na prvi pogled postaje jasno da novi T-Roc nije facelift, već potpuno novi automobil. Prednji kraj preuzeo je dizajnerske smjernice iz novog Tiguana i električne ID. obitelji. Umjesto klasične maske sada ima svjetlosnu traku preko cijele širine vozila, dok su LED svjetla podijeljenog dizajna i dostupna s Matrix IQ.LIGHT tehnologijom. Stražnji kraj donosi čišće linije i nova LED svjetla, a krov može biti u kontrastnoj boji.
T-Roc je u novoj generaciji duži za 12 cm (437 cm), a međuosovinski razmak povećan je na 263 cm, što je rezultiralo prostranijom kabinom i prtljažnikom koji sada nudi 465 litara. Aerodinamičnost je poboljšana za deset posto, a koeficijent otpora zraka smanjen je na 0,29.
Unutrašnjost je doživjela najveću transformaciju. Korišteni su mekši i kvalitetniji materijali, a novi infotainment zaslon do 12,9 inča i digitalni instrumenti od 10 inča čine kokpit znatno modernijim. Volkswagen je zadržao klizne kontrole za klimu, ali dodao fizički multifunkcionalni kotačić za podešavanje glasnoće, ambijentalnog svjetla i načina vožnje.
Prostor za putnike na stražnjoj klupi povećan je, a dodatnu udobnost donose ergoActive sjedala s funkcijom masaže, grijanje i ventilacija sjedala te Harman Kardon audio sustav. Materijali i detalji, poput perforiranih površina s ambijentalnim osvjetljenjem, podižu dojam luksuza na razinu većih Volkswagenovih SUV-ova.
Novi T-Roc temelji se na evoluiranoj MQB Evo platformi, što mu omogućuje korištenje tehnologija iz Tiguana i Tayrona. Među njima su sustavi Travel Assist za poluautonomnu vožnju s automatskom promjenom traka, Park Assist Pro s funkcijom parkiranja putem pametnog telefona te sustav upozorenja pri izlasku iz vozila koji sprječava sudare s biciklistima i pješacima.
Ponuda motora u početku uključuje dva 1,5-litrena eTSI benzinska motora snage 116 i 150 KS, uparena s DSG mjenjačem i 48-voltnim blagim hibridnim sustavom koji može dodati do 19 KS pri ubrzanju. Tijekom 2026. godine ponudu će proširiti novi klasični hibridi s kombinacijom 1.5 TSI evo2 motora i elektromotora, dostupni u verzijama sa 136 i 170 KS, dok će vrh ponude činiti 2.0 TSI 4Motion s 190 KS. Dizelski motori više nisu predviđeni.
Ovjes je također poboljšan. Uz standardni i sportski, dostupan je i adaptivni DCC ovjes koji automatski mijenja tvrdoću amortizera. Rezultat je tiša, stabilnija i udobnija vožnja, osobito na duljim putovanjima.
Kupci mogu birati između pet razina opreme, T-Roc, Trend, Life, Style i R-Line, te šest boja karoserije i dvobojnih kombinacija krova. Cijene kreću od 28.991 € za osnovni model s motorom od 116 KS, 30.223 € za verziju Trend, 32.425 € za Life, dok Style počinje od 34.820 €. Sportski R-Line s 150 KS bit će dostupan nešto kasnije.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.