Početna Novosti 26464 pregleda

Počela prodaja novog VW T-Roca u Hrvatskoj. Ovo su cijene

FOTO: Volkswagen

Kupci mogu birati između pet razina opreme, T-Roc, Trend, Life, Style i R-Line, te šest boja karoserije i dvobojnih kombinacija krova

Volkswagen je u Hrvatskoj započeo pretprodaju potpuno nove generacije T-Roca, modela koji je od 2017. prodan u više od dva milijuna primjeraka. Novi T-Roc, čija cijena u Hrvatskoj starta od 28.991 eura, donosi znatna poboljšanja u tehnologiji, udobnosti i učinkovitosti, ali ostaje vjeran onome što ga je učinilo jednim od najuspješnijih SUV-ova u Europi.

Na prvi pogled postaje jasno da novi T-Roc nije facelift, već potpuno novi automobil. Prednji kraj preuzeo je dizajnerske smjernice iz novog Tiguana i električne ID. obitelji. Umjesto klasične maske sada ima svjetlosnu traku preko cijele širine vozila, dok su LED svjetla podijeljenog dizajna i dostupna s Matrix IQ.LIGHT tehnologijom. Stražnji kraj donosi čišće linije i nova LED svjetla, a krov može biti u kontrastnoj boji.

Author: Volkswagen foto: Volkswagen

T-Roc je u novoj generaciji duži za 12 cm (437 cm), a međuosovinski razmak povećan je na 263 cm, što je rezultiralo prostranijom kabinom i prtljažnikom koji sada nudi 465 litara. Aerodinamičnost je poboljšana za deset posto, a koeficijent otpora zraka smanjen je na 0,29.

PREMIJERA 'Mali Tiguan': Ovo su svi detalji o novom Volkswagenu T-Rocu

Unutrašnjost je doživjela najveću transformaciju. Korišteni su mekši i kvalitetniji materijali, a novi infotainment zaslon do 12,9 inča i digitalni instrumenti od 10 inča čine kokpit znatno modernijim. Volkswagen je zadržao klizne kontrole za klimu, ali dodao fizički multifunkcionalni kotačić za podešavanje glasnoće, ambijentalnog svjetla i načina vožnje.

Author: Volkswagen foto: Volkswagen

Prostor za putnike na stražnjoj klupi povećan je, a dodatnu udobnost donose ergoActive sjedala s funkcijom masaže, grijanje i ventilacija sjedala te Harman Kardon audio sustav. Materijali i detalji, poput perforiranih površina s ambijentalnim osvjetljenjem, podižu dojam luksuza na razinu većih Volkswagenovih SUV-ova.

Novi T-Roc temelji se na evoluiranoj MQB Evo platformi, što mu omogućuje korištenje tehnologija iz Tiguana i Tayrona. Među njima su sustavi Travel Assist za poluautonomnu vožnju s automatskom promjenom traka, Park Assist Pro s funkcijom parkiranja putem pametnog telefona te sustav upozorenja pri izlasku iz vozila koji sprječava sudare s biciklistima i pješacima.

Author: Volkswagen foto: Volkswagen

Ponuda motora u početku uključuje dva 1,5-litrena eTSI benzinska motora snage 116 i 150 KS, uparena s DSG mjenjačem i 48-voltnim blagim hibridnim sustavom koji može dodati do 19 KS pri ubrzanju. Tijekom 2026. godine ponudu će proširiti novi klasični hibridi s kombinacijom 1.5 TSI evo2 motora i elektromotora, dostupni u verzijama sa 136 i 170 KS, dok će vrh ponude činiti 2.0 TSI 4Motion s 190 KS. Dizelski motori više nisu predviđeni.

Ovjes je također poboljšan. Uz standardni i sportski, dostupan je i adaptivni DCC ovjes koji automatski mijenja tvrdoću amortizera. Rezultat je tiša, stabilnija i udobnija vožnja, osobito na duljim putovanjima.

NOVITET VW putem Toyote: Ovo su detalji njihovog prvog pravog hibrida

 Kupci mogu birati između pet razina opreme, T-Roc, Trend, Life, Style i R-Line, te šest boja karoserije i dvobojnih kombinacija krova. Cijene kreću od 28.991 € za osnovni model s motorom od 116 KS, 30.223 € za verziju Trend, 32.425 € za Life, dok Style počinje od 34.820 €. Sportski R-Line s 150 KS bit će dostupan nešto kasnije.

  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • MarioG

    Samo neupućeni kupuju njemačku tehnologju. Kupite ga jedino ako mijenjate auto kad istekne garancija

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.