Specifikacija narudžbe automobila u SAD-u, koja je "procurila" na društvene mreže otkriva da je lako moguće složiti konfiguraciju koja je više od milijun dolara skuplja od "osnovne verzije"
Bugatti Tourbillon je vjerojatno najfascinantniji i sasvim sigurno jedan od najskupljih automobila današnjice. Tvrtka planira napraviti samo 250 primjeraka svog novog hiperautomobila s V16 motorom i hibridnim pogonskim sustavom koji razvija 1800 KS. Poput njegove snage fascinantna je i cijena od oko 4 milijuna eura, a pogled specifikaciju jedne narudžbe sada otkriva da uz dodatnu opremu auto može biti još mnogo skuplji.
Specifikacija narudžbe automobila u SAD-u, koja je "procurila" na društvene mreže otkriva da je lako moguće složiti konfiguraciju koja je više od milijun dolara skuplja od "osnovne verzije" što ukupnu cijenu dovodi do vrtoglavih 5,56 milijuna dolara (5,15 milijuna eura) i to bez poreza.
Ova lista sa specifikacijama se nakratko pojavila na Instagramu prije nego što je brzo izbrisana, vjerojatno zato što Bugatti nije bio previše sretan što čitav svijet može vidjeti koliko kupci plaćaju za njihov model. Naime, Bugatti ne objavljuje javno cjenike svojih modela, a pristup "konfiguratoru" imaju samo ozbiljni kupci koji dobe odobrenje od Bugattija. TheSupercarBlog uspio je sačuvati primjerak specifikacije, a detalji su izuzetno zanimljivi.
Dotični Tourbillon bio je konfiguriran s novim paketom Equipe Pur Sang, nadogradnjom vrijednom 240.000 dolara (oko 222.000 eura) koja uključuje osam ispušnih cijevi straga i ažurirane aerodinamičke komponente na karoseriji. No to zapravo i nije najskuplja stavka dodatne opreme.
Najskuplji dodatak za ovaj Tourbillon je Matt Vermillion Carbon i Matt Red "završna vanjska obrada" koja povećava ukupnu cijenu za 360.000 dolara (oko 333.000 eura). Nevjerojatno, no u prijevodu Bugatti taj iznos traži samo za boju! To je više od osnovne cijene novog Ferrarija 296 koja u SAD-u počinje na oko 347.000 dolara.
Tu su i Sky View staklene krovne ploče, opcija poznata iz Chirona, koja sada košta 75.000 dolara (oko 69.000 eura), ili 10.000 dolara više nego prije. Kupac je također odabrao 'Performance Noir' mrežaste umetke maske za 25.000 dolara (oko 23.000 eura) i izabrao crni premaz ispušnog sustava za dodatnih 15.000 dolara (oko 14.000 eura) .
Ostale opcije uključuju dvobojne kotače, za što je doplata 20.000 dolara (oko 18.500 eura), logo na stražnjem krilu za 15.000 dolara (oko 14.000 eura), paket od karbonskih vlakana u unutrašnjosti za 15.000 (oko 14.000 eura) dolara i nadogradnje analogne ploče instrumenata s detaljima od ružičastog zlata za 65.000 dolara (oko 60.000 eura). Dodatak logotipa slona u naslone za glavu Bugatti je naplatio 10.000 dolara (oko 9300 eura), a naručen je i komplet Bugatti prtljage za 36.000 dolara (oko 33.000 eura).
Iznosi su još nevjerojatniji kada ih se sve stavi u perspektivu s drugim autima. Za iznose koji Bugatti naplaćuje za najmanje dodatke na ovom autu već se gotovo može kupiti cijeli novi auto, a za cijenu prilagođene ploče s instrumentima kupci u Americi mogu dobiti novi Chevrolet Corvette Stingray!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.