Šef marketinga Astona Martina, Simon Sproule tvrdi kako je ogromna popularnost takve vrste automobile stigla upravo zbog pripadnica ljepšeg spola, koje odlučuju u 80 posto slučajeva kupnje novih automobila
Usto, žene više vole SUV-ove i crossovere upravo zbog njihove veličine i robusnosti te bolje preglednosti, a istraživanja su utvrdila kako se u SUV-ovima žene osjećaju sigurnije i zaštićenije.
Šef marketinga Astona Martina izjavio je ovo uoči premijere prvog SUV-a u povijesti te prestižne britanske marke, koji će nositi naziv DBX. Također je kazao kako se takva vozila više sviđaju ženama nego muškarcima te da su istraživanja pokazala kako njihove preferencije odlučuju u 80 posto slučajeva kupnje novih automobila.
Pogledajte naš test luksuzne Toyote Camry:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
mican
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.