Udio električnih automobila je na razini od samo jedan posto i daleko je od ideja o stopostotnoj električnoj budućnosti koju nam namjeravaju nametnuti EU političari
Godine 2010. je tadašnji njemački savezni ministar za okoliš Norbert Röttgen najavio je da cilj Njemačke vlade vidjeti milijun električnih automobila na njemačkim cestama do 2020. godine. Međutim, ta je brojka dosegnuta tek sredinom 2021. i to tek kada su uključeni plug-in hibridi, koji u pravilu nisu ni blizu ideji vožnje bez emisija CO2. Tek sada, početkom 2023. godine, u Njemačkoj je konačno registrirano milijun električnih automobila, odnosno automobila koji za pogon koriste samo struju iz punjivih baterija automobila.
Milijun automobila zvuči mnogo, međutim njihov udio u ukupnom broju automobila na njemačkim cestama je još uvijek jako malen. Na razini je od samo dva posto i daleko od ideja o stopostotnoj električnoj budućnosti koju nam namjeravaju nametnuti EU političari i neki proizvođači automobila za manje od 12 godina. U Njemačkoj je početkom godine bilo registrirano 60.133.124 motornih vozila. S oko 48,8 milijuna, osobni automobili i dalje čine najveći udio u voznom parku.
Do početka ove godine, broj potpuno električnih automobila je u Njemačkoj premašio milijunski iznos s 1.013.009 primjeraka. Broj električnih auta na cestama je dosta narastao, a smanjen je broj osobnih automobila s dizelskim (-2,6%) i benzinskim (-1,4%) motorima. No milijun električnih automobila čini se kao izuzetno mala brojka kad uzmemo u obzir da je u Njemačkoj trenutno na cestama gotovo 45 milijuna osobnih automobila koje pokreću benzin ili dizel.
Što se tiče klasa automobila u Njemačkoj, kompaktna klasa i dalje je najjači segment s udjelom od 23,7 posto, a slijede gradski automobili s udjelom od 18,0 posto i automobili srednje klase s 12,0 posto udjela. Iako je većina novih predstavljenih auta SUV klase, segment SUV vozila i dalje je u manjini na njemačkim cestama s 11 posto udjela.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Partizan
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.