Na godišnjoj konferenciji za medije Grupe VW tvrtka je objavila da će smanjiti broj zaposlenih za sedam tisuća te otkrila planove o novim modelima
U Wolfsburgu je danas održana velika godišnja konferencija za medije na kojoj je Grupa Volkswagen otkrila poslovne rezultate iz prošle godine, sve nove modele koji nam dolaze ove godine, ali i planove za idućih deset godina.
Najglasnije je odjeknula najava da će Volkswagen tijekom idućih pet godina smanjiti broj zaposlenih za 5000 do 7000. Otpuštanja ne bi trebalo biti već će se broj smanjiti tako da se neće zapošljavati novi radnici umjesto onih koji odlaze u mirovinu.
Grupa Volkswagen je također najavila nove modele koje možemo očekivati ove godine. Osim modela koji su već predstavljeni, poput Škode Scale i Kamiqa, potvrđeno je da će do kraja 2019. na tržište doći Audi Q3 Sportback, Porsche Cayenne Coupe, Bentley Flying Spur i novi mali VW SUV s pet sjedala. Na putu su i potpuno električne verzije modela Bora i Lavida, no one će se vjerojatno prodavati samo u Kini. Potvrđeno je i da će do kraja godine stići novi VW Golf.
Najave u vezi s električnim automobilima su gotovo nevjerojatne. Do 2028. godine bit će predstavljeno čak 70 električnih modela proizvođača iz Grupe Volkswagen. To je još ambiciozniji plan jer dosad se govorilo o pedeset novih modela. Ukupno se očekuje proizvodnja 22 milijuna električnih automobila.
Grupa Volkswagen prošle je godine zabilježila dobre prodajne rezultate. Volkswagen, Škoda, Seat i Porsche su prodali rekordan broj automobila. Mnoge marke koncerna Volkswagen također su zabilježile rekordan promet i zaradu. Primjerice, Volkswagenov promet je bio 84,6, a zarada 3,3 milijarde eura. Audijev promet je bio 59,2 milijarde uz 4,7 milijarde zarade. Škoda je zaradila 1,4, a Porsche 4,1 milijardu eura, a u plusu su i sve druge marke osim Bentleyja koji je izgubio 288 milijuna eura.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
ffo_real
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.