Farmobil je na kraju posto totalni promašaj za BMW. Većinu prodaje su planirali u Grčkoj, no nisu uspjeli homologaciju za tamošnje tržište
BMW je kroz svoju povijest proizvodio nekoliko potpuno neobičnih automobila, a najpoznatija od njih je svakako Isetta, mikroautomobil sa samo 13 KS koji se proizvodio u 50-im i 60-im godinama prošlog stoljeća i bio veliki uspjeh s čak 160.000 prodanih primjeraka. No rijetko tko zna da je BMW u otprilike isto vrijeme proizvodio još jedan čudan automobil nazvan Farmobil. Samo ime objašnjava i njegovu svrhu, bio je namijenjen poljoprivrednicima kao jeftino i praktično prijevozno sredstvo za putnike i robu.
Za pogon prvih Farmobila isprva je bio zadužen motor iz motocikla marke Horex, obujma 0,4 litara i snage oko 20 KS, no BMW je ubrzo prešao na vlastiti agregat, 0,7 litreni dvocilindridrični motor koji je razvijao 32 KS i bio posuđen iz malenog automobila BMW 700. Od njega je Farmobil posudio i mjenjač, kočnice i ovjes. Auto je bio opremljen i blokadom diferencijala.
Farmobil je bio vrlo male, dugačak 33 cm, širok 160 cm i visok 155 cm, a masa mu je iznosila manje od 600 kilograma. Proizvodio se u Grčkoj u tvornici koja ej bila u vlasništvu proizvođača FARCO, koju je ubrzo preuzeo Chryselr i preimenovao u Chrysler Hellas S.A. Zbog toga se ovaj BMW na kraju zapravo proizvodio u Chryslerovoj tvornici.
Farmobil je na kraju posto totalni promašaj za BMW. Većinu prodaje su planirali u Grčkoj, no nisu uspjeli homologaciju za tamošnje tržište te su bili prisiljeni kupce potražiti u drugim državama diljem svijeta. Oni očito nisu bili nimalo oduševljeni ponuđenim jer je BMW do 1966. godine uspio prodati jedva 900 primjeraka. To objašnjava činjenicu zašto gotovo nitko ne zna da je Farmobil postojao. Danas su očuvani samo rijetki primjerci.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.