Doseg od 1000 km je velik, no još važnije je da ova baterija navodno učinkovito radi i na visokim i na niskim temperaturama...
Kineski startup Greater Bay Technology tvrdi da je postigao napredak u upravljanju toplinom koji automobilskim baterijama može omogućiti učinkovit rad na visokim i niskim temperaturama i doseg od čak 1000 kilometara.
Nova baterijska ćelija Phoenix sadrži supravodljive materijale koji olakšavaju novu tehnologiju upravljanja toplinom. To omogućuje zagrijavanje ćelije od -20 °C do 25 °C u samo pet minuta, omogućujući joj učinkovitije punjenje i pražnjenje, izvještava Bloomberg.
"Svi znamo da električna vozila imaju problema u hladnim regijama. Baterija Phoenix ne rješava samo probleme dugog vremena punjenja za električne automobile, već i druge bolne točke. Nije važno je li dan vruć ili hladan, to neće utjecati na doseg auta s baterijom Phoenix", rekao je Huang Xiangdong, suosnivač i predsjednik tvrtke.
Kao što je poznato, baterije električnih automobila najbolje rade na umjerenim temperaturama, a velik problem je neučinkovit rad baterija na niskim temperaturama. Niske zimske temperature od -7 °C do -1 °C) mogu skratiti doseg vožnje na određenim električnim vozilima za čak 30 posto. Greater Bay Technology se nada da će u potpunosti eliminirati taj gubitak dosega.
Nažalost, trebat će neko vrijeme prije nego što baterijska ćelija Phoenix bude spremna za pokretanje vozila. Tvrtka tvrdi da će se ugrađivati u buduća vozila tvrtke Aion, koja je u vlasništvu Guangzhou Automobile Group Co. (GAC). U budućnosti planiraju ugradnju i u vozila drugih proizvođača automobila. Očekivani doseg automobila s Phoenix baterijama je 1000 km po punjenju.
Tvrtka Greater Bay Technology je izdvojena iz GAC-a 2020. i od tada je postala jedan od najperspektivnijih startupa u svijetu jer im se tržišna vrijednost procjenjuje na više od milijardu dolara. Toliku vrijednost su postigli zbog njegove prve generacije tehnologije baterija, čiji je cilj punjenje onoliko brzo koliko se puni spremnik goriva. Tvrtka tvrdi da njihova prva generacija baterija za brzo punjenje trenutno može napuniti dovoljno energije za 500 km dosega u samo 15 minuta. Baterija je već ugrađena u električni SUV Aion V Plus, a u njemu se od 30 do 80 posto kapaciteta na brzom punjaču može napuniti za samo 10 minuta.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.