Želite li znati što kupujete i ako tražite povoljan i očuvan motocikl isplati se potegnuti preko granice
Rabljeni auti mahnito se kupuju u inozemstvu, a zašto ne i motocikli? Naprosto je apsurdno da udio polovnih auta unesenih u Hrvatsku obilato premašuje broj onih koji su kupljeni kao novi, ali začudo, kad je riječ o motociklima tome nije tako. Je li tome razlog niska isplativost takvog posla, devastirano tržište novih, a i polovnih motora? I jedno i drugo je točno, no činjenice je da ako želite znati što kupujete, ako želite povoljan i usčuvan motocikl da se isplati potegnuti preko granice. Kod nas ima svega, a tako je i rizik kupovine rabljenog iznimno velik. I dok se u Zapadnoj Europi ne može muljati s kilometražom, dok tamo ne smijete raditi preinake na motociklu, poput ravnanja spreminka, dok je TUV-ovo izvješće sveto pismo... kod nas je moguće svašta! Jednako tako moguće je da pronađete i bitno jeftiniji motocikl nego vani. Kako? Kriza je ta koja ruši cijenu, a kad voda dođe do grla prvo čega se rješavamo su motocikli. No za takve prilike zbilja morate vrebati i biti strpljivi.
Detaljan postupak unosa rabljenog motocikla pročitajte u novom broju Moto starta...
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.