MG S5 EV predstavlja izuzetno zanimljiv paket za hrvatsko tržište, između ostalog i zbog cijene
Novi MGS5 EV stigao je u Hrvatsku, a mi smo ga već isprobali. Na slovenskim cestama, vozili smo jedan od najvažnijih noviteta za ovu marku i saznali sve detalje o njemu.
Riječ je o kompaktnom SUV-u koji cilja kupce koji traže električni pogon, funkcionalnost, prostranost i dinamične performanse i sve to uz što je moguće nižu cijenu. MGS5 EV stiže kao svojevrsni nasljednik modela ZS EV, ali znatno veći, na modernijoj platformi, s boljom aerodinamikom i znatno naprednijom tehnologijom.
Dizajn MG-a S5 EV kombinira poznate SUV proporcije i trenutačno moderne detalje u dizajnu novih SUV-ova. Prednja svjetla su odvojena, a maska inspirirana sportskim roadsterom MG Cyberster daje agresivan dojam. Stražnji kraj, s LED trakom koja povezuje svjetla, djeluje prepoznatljivo i pomalo podsjeća na Volkswagenove SUV-ove. Aerodinamični koeficijent od 0,27 nije najbolji u klasi i jasno je da Kinezi ovdje nisu "trčali samo za aerodinamikom".
Dimenzije vozila od 445 x 185 x 163 cm, uz međuosovinski razmak od 273 cm, osiguravaju da se S5 pozicionira kao tipični predstavnik C-SUV klase, ali uz natprosječnu unutarnju prostranost.
Unutrašnjost je moderna i funkcionalna, s elementima poznatim iz modela MG3 i HS. Dominira 12,8-inčni središnji HD zaslon osjetljiv na dodir i 10,25-inčna digitalna instrumentna ploča. Fizičkih tipki ima vrlo malo, a infotainment je brz i pregledan, s podrškom za Apple CarPlay i Android Auto, ali i dodatnim online aplikacijama poput YouTubea, TikToka i Spotifyja.
Prostor na sjedalima straga je iznimno velik za auto ovih dimenzija, a prtljažnik nudi 453 litre, odnosno 1441 litru sa spuštenim sjedalima i dolazi uz električno pokretana vrata u paketu Luxury. U top izvedbi nudi se električno podešavanje sjedala, grijanje i presvlake u kombinaciji tkanine i umjetne kože.
MGS5 EV temelji se na modularnoj MSP platformi razvijenoj za električna vozila i koristi stražnji pogon. Dostupan je s dvije baterije: 49 kWh (LFP) i 64 kWh (NCM). Jača verzija s većom baterijom razvija 231 KS i 350 Nm, ubrzava do 100 km/h za samo 6,3 sekunde, a WLTP doseg iznosi do 480 km. Slabija verzija s 170 KS nudi doseg do 340 km i ubrzanje od 8,0 sekundi.
Stražnji multilink ovjes i nisko težište rezultiraju vrlo stabilnim ponašanjem u zavojima i ugodnom vožnjom. Automobil je vrlo komforan, no ne nedostaje mu ni dinamike u vožnji zavojima. Jedino je upravljač dosta mekan, bez dovoljno povratnih informacija.
Brzo DC punjenje od 10 do 80 posto traje 28 minuta uz snagu od 150 kW kod snažnijeg modela i 24 minute uz snagu od 120 kW kod slabijeg modela. AC punjenje varira između 7 i 11 kW, ovisno o izvedbi. MG S5 EV nudi i V2L funkciju snage 6 kW, jednu od najjačih u segmentu, koja omogućuje napajanje vanjskih uređaja, drugog auta ili čak čitavog kućanstva u slučaju nestanka struje.
Uz mobilnu aplikaciju iSMART moguće je upravljati klimatizacijom, zaključavanjem vozila i praćenjem statusa punjenja putem mobilnog telefona. U seriji su i MG Pilot sigurnosni sustavi sa 16 funkcija, uključujući nadzor mrtvog kuta, automatsko kočenje, održavanje trake i 360° kameru.
MG S5 EV dolazi s kompletnom serijskom opremom već u osnovnoj razini Comfort. Ona uključuje LED svjetla, stražnju kameru, 12,8-inčni središnji zaslon, digitalne instrumente, Apple CarPlay i Android Auto, MG Pilot sustav pomoći u vožnji i navigaciju. Najbogatija izvedba Luxury donosi dodatke poput 360° kamere, grijanja sjedala i upravljača, bežičnog punjača, električno pokretanih vrata prtljažnika, i luksuznijih presvlaka sjedala.
MG S5 EV predstavlja zanimljiv paket za hrvatsko tržište, između ostalog i zbog cijene. Cijene kreću od 32.990 eura za osnovni Comfort model (49 kWh), 36.999 eura za verziju s istom opremom i većom baterijom, dok Luxury paket s maksimalnom opremom stoji 39.490 eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.