Za razliku od mnogih konkurenata koji su skoro potpuno eliminirali tipke i prekidače, čak i one za klimu, južnokorejski brend ne želi odustati od konvencionalnih kontrola
Kao i većina proizvođača automobila, Hyundai je unutrašnjost svih novih automobila opremio s dva zaslona, jednim za instrumente i jednim dodirnim za Infotainment. Međutim, za razliku od mnogih konkurenata koji su skoro potpuno eliminirali tipke i prekidače, čak i one za klimu, južnokorejski brend ne želi odustati od konvencionalnih kontrola. Iako mnoge konkurentske marke pojednostavljuju svoje interijere integracijom većine funkcija u središnji zaslon, mnogim značajkama unutar Hyundaija i dalje se može pristupiti jednostavnim pritiskom na gumb. Na naslovnoj slici je Hyundaijev najnoviji automobil, nedavno predstavljena nova Kona koja ima dva zaslona od 12,3 inča, ali i netipično mnogo tipki u odnosu na konkurentske modele.
Sang Yup Lee, voditelj Hyundaijevog dizajna, rekao je za australski časopis Cars Guide da je razlog za odluku da se zadrže "dobre stare tipke" briga za sigurnost: "Kad vozite, teško je upravljati zaslonom osjetljivim na dodir. Tipku je lako osjetiti i bez gledanja u nju", tvrdi Lee.
Spomenuo je da će Hyundai zadržati klasične tipke što je dulje moguće, ali Lee je priznao da je samo pitanje vremena kada će većina funkcija biti ugrađena u zaslon osjetljiv na dodir. Pritom je mislio na vozila opremljena sustavom autonomne vožnje razine 4. U ovom slučaju korištenje zaslona osjetljivog na dodir ne bi predstavljalo sigurnosni rizik jer bi automobil obavljao skoro svu vožnju.
Dok tehnologija en dođe do te razine, Hyundai će se držati tradicionalnih kontrola. Čak i automobil futurističkog dizajna kao što je električna limuzina Ioniq 6 i dalje ima tipke i prekidače izvan zaslona osjetljivog na dodir za klima uređaj i druge često korištene funkcije. "Doći će dan kada će se sve preseliti unutar velikog ekrana, ali za sada dok još uvijek vozimo naše automobile i najsigurnije je kada su na oči na cesti, a ruke na volanu", zaključio je Lee.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.