Početna Novosti 878 pregleda

Kraj za standardne BMW-e M3 i M4. Ostaju samo bolje verzije

FOTO: BMW

Ovaj je potez dio plana za rekonfiguraciju M linije u budućnosti i trebao bi se na kraju odraziti na sve M modele u ponudi

BMW planira ukinuti standardne modele M3 i M4 što bi značilo kraj jedne tradicije duge skoro četiri desetljeća. No ljubitelji legendarnih M modela ne bi ostali zakinuti. U ponudi će ostati snažniji, moćniji i (malo) skuplji Competition modeli, kao i druge prestižne specijalne izvedbe.

Author: BMW foto: BMW

Ovo nije iznenađenje jer se novi X5 M i X6 M nude samo kao Competition modeli, a kupci uglavnom zaobilaze "osnovne" M-ove jer Competition nudi više snage i bolje performanse za nešto više novca, što u ovom cjenovnom rangu kupcima uglavnom nije problem. Zbog toga će ubuduće Competition modeli postati "polazna točka" za sve kupce klasičnih M modela, dok će oni koji žele nešto umjerenije na raspolaganju imati verzije poput M340i i M440i. 

KRAJ TRADICIJE? Šef BMW M odjela: Želimo da budući M3 i M4 budu električni

Ovaj je potez dio plana za rekonfiguraciju M linije u budućnosti i trebao bi se na kraju odraziti na sve M modele u ponudi. Frank van Meel, izvršni direktor BMW-a M, vjeruje da više nema potrebe za standardnim M modelom.

PREMIEJRA Novi M3 CS je najsnažniji i najbrži BMW M3 u povijesti

Kada smo uveli Competition modele oni su ubrzo postali nova normala. Dakle, standardni M će nestati ili je više-manje već nestao... Više se nećemo dijeliti između M i M Competition, sve će to biti Competition u budućnosti.", rekao je van Meel za Car Throttle. 

Author: BMW foto: BMW

Kao rezultat toga, modeli poput M3 Competition će postati standardni izbor za one koji traže BMW model vrhunski performansi. No to ne znači da neće biti opcija za kupce koji će tražiti još bolje ili ekskluzivnije modele. Van Meel je objasnio da se modeli poput CS i CSL uvode kako bi pružili opciju onima koji traže još ekstremnije performansi od onih koje pružaju modeli Competition.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.