Početna Novosti 2062 pregleda

Ovom proizvođaču je jasno da kupci ne vole dodirne zaslone

FOTO: Hyundai

"Petljanje po dodirnom zaslonu za namještanje temperature ili podešavanje osnovnih funkcija može biti vrlo ometajuće"

Poput Toyote, Hyundai je jedan od rijetkih proizvođača automobila koji nije u odustao od tradicionalnih zipki i drugih fizičkih komandi. Iako imaju velike zaslone, u njihovim autima čete pronaći i vrlo velik broj klasičnih tipki. Zapravo, najnoviji Ioniq 5 i Tucson imaju više fizičkih kontrola nego modeli koje su zamijenili. Novo istraživanje koje je provela ova tvrtka pokazalo je da su na pravom putu i da kupci preferiraju tipke za pristup često korištenim funkcijama. 

Author: Hyundai foto: Hyundai

Novinari magazina Korea JoongAng Daily posjetili su Hyundai Design North America studio u Kaliforniji kako bi saznali više o tome što ljudi žele na temelju internih studija proizvođača automobila. Potpredsjednik Hyundaija za Sjevernu Ameriku, Ha Hak-Soo priznao im je da je Hyundai u početku bio oduševljen Teslinim revolucionarnim infotainmentom sa svime ugrađenim u veliki zaslon. Međutim, južnokorejska tvrtka je naknadno shvatila da trpanje skoro svih funkcija na zaslon nije najbolje rješenje.

Author: Hyundai foto: Hyundai

"Dok smo dodavali integrirane infotainment zaslone u naša vozila, pokušali smo staviti i mnoge kontrole na dodirni zaslon, ali ljudima se to nije sviđalo. Kada smo testirali takva rješenja s našom fokusnom skupinom, shvatili smo da su ljudi pod stresom, iznervirani i ljuti kada žele kontrolirati nešto u krajnjoj nuždi, ali to ne mogu", rekao je Ha Hak-Soo.  

PRAKTIČNO Mnogi ne voli dodirne zaslone, no stiže rješenje koje će sve zadovoljiti

"Petljanje po dodirnom zaslonu za namještanje temperature ili podešavanje osnovnih funkcija može biti vrlo ometajuće. Nasuprot tome, s fizičkim tipkama i drugim kontrolama koje su uvijek na istom mjestu, vozači se mogu osloniti na mišićnu memoriju kako bi obavili što žele i zadržali pogled na cesti. Nismo u potpunosti protiv dodirnih zaslona, ​​ali neke bi kontrole trebale biti lako dostupne. Kad bi Hyundai ponovio istraživanje na globalnoj razini, ishod bi vjerojatno bio isti, budući da zdrav razum sugerira da raspored sa zaslonom osjetljivim na dodir nije idealno rješenje", jasan je bio Hak-Soo. 

Author: Hyundai foto: Hyundai

Ogromni zasloni mogu biti smetnja, sli ozbiljna prijetnja za sigurnost. Prošle godine je Sang Yup Lee, voditelj Hyundai Global Designa, istaknuo je da je "kada vozite, teško e kontrolirati zaslon osjetljiv na dodir, zali zato je lako osjetiti i koristiti fizičku tipku." 

SIGURNOST Povratak tipki: Euro NCAP će kažnjavati one koji sve stavljaju na zaslone

Iako će proizvođači nastaviti gurati funkcije na dodirne zaslone pod izlikom napretka i suvremenosti, neće priznati da to zapravo rade zbog uštede, odnosno profita. Korištenje jednog zaslona u više automobila umjesto desetaka fizičkih tipki izvrsna je mjera smanjenja troškova koju je relativno lako predstaviti kao nešto napredno i suvremeno.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.