Početna Novosti 149 pregleda

Vlasnik MG-a tuži Europsku komisiju zbog carina na kineske automobile

FOTO: MG

Sve ovo je reakcija na dodatne kaznene carine od 35,3 posto koje je EU nametnula na SAIC-ove električne modele, među kojima su i modeli marke MG

Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC) najavila je da će tužiti Europsku komisiju. Kineski automobilski div tvrdi da je posljednja antisubvencijska istraga EU-a bila mješavina loše pripremljenih informacija, činjeničnih pogrešaka i, povrh svega, zanemarivanja prezentiranih dokaza. SAIC tvrdi da istraga EU-a nije samo nepravedno ciljala na njegove tvrtke, već je također razotkrila njihove povjerljive poslovne podatke. 

Author: MG foto: MG

Sve ovo je reakcija na dodatne kaznene carine od 35,3 posto koje je EU nametnula na SAIC-ove električne modele, među kojima su i modeli marke MG. Uz dosadašnju carinu od 10 posto, ukupni iznos carine se penje na 54,3 posto što SAIC stavlja u vrlo nepovoljan položaj na europskom tržištu. Ova mjera ima za cilj omogućiti EU da razbije državno subvencioniranje za kineske električne automobile.

STUPILE NA SNAGU Veliki vodič: Evo koliko su carinama pogođeni automobili iz Kine

Međutim, SAIC tvrdi da je vjerojatno da će ova mjera povećati cijenu električnih vozila za europske potrošače i otežati prelazak na ekološki prihvatljivija vozila. "Argumenti naše obrane nisu bili uključeni u konačnu odluku EU", požalio se SAIC u priopćenju, opisujući istragu kao "jednostran razgovor". Sada se priprema osporiti rezultate na Europskom sudu pravde.

Author: MG foto: MG

U međuvremenu, SAIC-ove ambicije u Indiji također nailaze na prepreke. JSW MG Motors India, zajedničko ulaganje SAIC-a i indijske JSW grupe, blokiran je drugom vrstom istrage. Indijska vlada pomno ispituje prijedlog tvrtke za strana ulaganja kako bi osigurala da je u skladu s "Press Note 3", politikom koja regulira ulaganja iz susjednih zemalja. Revizija prijedloga, koju je vodio indijski ministar unutarnjih poslova, natjerala je tvrtku da dugo čeka na zeleno svjetlo za korištenje indijskih poticaja povezanih s proizvodnjom automobila.


 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.