Dileri potpuno funkcionalne i dobro opremljene automobile prodaju u istočnoj Europi za najmanje 2000 eura
Sve strožiji propisi o zaštiti čovjekovog okoliša natjerali su vozače u zapadnoj Europi da se rješavaju starih automobila, osobito dizelaša. Svoj doprinos dali su i automobilski dileri, ali i države, uvođenjem premija pri kupovini novih automobila. Svrha premije je stimulacija stanovništva da kupe novi automobil i riješe se starog modela koji ne ispunjava posljednje standarde – Euro 5 i Euro 6.
![1 1 | Author: Borna Filic/PIXSELL](/media/dg/23/2c/2c223ac3d1ed4fe350b7.jpeg)
Zamišljeno je da svaki stari automobil, kojeg vlasnik zamijeni novim, završi u preši. Međutim, istraživanje novinara njemačkog Auto Bilda pokazalo je da malo automobila bude stvarno uništeno. Novinari su došli do saznanja da najveći broj "smrdljivih dizelaša" samo nastavlja život u istočnoj Europi! Od jednog insajdera Auto Bild je dobio informaciju da radnici na reciklaži starih dizelaša od trgovaca polovnjacima dobiju oko 200 eura po automobilu.
![1 1 | Author: Ivo Čagalj/PIXSELL](/media/dg/99/19/119762229ace29b64c88.png)
Zarada dilera je mnogo viša jer potpuno funkcionalne i dobro opremljene automobile prodaju u istočnoj Europi za najmanje 2000 eura. Auto Bild navodi da se u istočnoj Europi traže dizelaši s normom Euro 3 ili Euro 4, posebno automobili marki Volkswagen, Mercedes i Audi.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.