Te države neće samo propustiti pridonijeti smanjenju klimatskih promjena ili očistiti vlastiti zrak, već bi se mogle ‘zaključati u petlju’ koja će im financijski naštetiti tvrdi Carbon Tracker
Australija, Rusija, Turska, Južnoafrička republika, Indija i nekoliko drugih država bi zbog svojeg oklijevanja da uvedu nove strože ekološke standarde za motore na unutarnje izgaranje i prijeđu na električne automobile mogle postati smetlišta za automobile koji zagađuju okoliš tvrdi londonska think tank inicijativa Carbon Tracker. Oni smatraju navode da će se, zbog toga što Kina, Europa i Sjeverna Amerika uvode strože propise koji prisiljavaju vozače da prijeđu na električna vozila, proizvođači automobila orijentirati na države sa slabim ili nepostojećim ciljevima smanjenja emisije CO2 u koje će plasirati svoje proizvode sa starijim tehnologijama koji više zagađuju okoliš.
Carbon Tracker ističe Indiju, Australiju, Tajland, Tursku, Indoneziju, Maleziju, Rusiju i Južnoafričku Republiku kao države koje su uložile malo ili nimalo truda da napune svoje ceste čišćim i ekološki prihvatljivijim automobilima. Carbon tracker također ističe da vi tim državama moglo biti teže uvoziti rabljena električna vozila iz država koje su više ekološki orijentirane jer će te zemlje poticati inicijative za recikliranje koje će zadržati rabljene električne automobile unutar svojih granica.
Izvješće sugerira da države koje nemaju planove za ukidanje prodaje vozila na benzin i dizel neće samo propustiti pridonijeti smanjenju klimatskih promjena ili očistiti vlastiti zrak, već bi se mogle ‘zaključati u petlju’ koja će im financijski naštetiti. Afrika, na primjer, troši 80 milijardi dolara svake godine na uvoz goriva, ali Carbon Tracker procjenjuje da bi Afrika, Azija i Južna Amerika zajedno mogle uštedjeti više od 100 milijardi dolara na uvozu goriva i poboljšati trgovinsku bilancu ako uvedu politiku koja promiče korištenje električnih vozila.
Carbon Tracker preporučuje vladama u tim regijama da pomognu ubrzati prijelaz uvođenjem strožih ograničenja emisija, ograničavanjem uvoza rabljenih automobila na relativno nova vozila, uklanjanjem carina na električna vozila i promicanjem lokalne proizvodnje električnih automobila, prenosi Bloomberg. Poslano s mojeg iPhonea
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.