Nissan Sway osmišljen je da u segment gradskih automobila unese nov, napredan način razmišljanja. To je konceptni automobil dizajniran u skladu s ukusima Europljana
Nissan Qashqai i Juke, dvije najveće uspješnice u automobilskoj industriji proteklih godina, rezultat su inovativnog dizajna i planiranja proizvoda. Marka je odlučila isti radikalan način razmišljanja primijeniti na jedan od najvažnijih segmenata tržišta: gradske automobile. Nissan Sway, predstavljen na Ženevskom salonu automobila 2015., nagoviješta izgled buduće generacije Nissanovih gradskih automobila uz primjenu upečatljivog novog dizajnerskog smjera marke na europske gradske automobile. To je konceptni automobil dizajniran u skladu s ukusima Europljana: emotivan, oštar i uzbudljiv. Vanjski izgled spaja četiri prepoznatljiva elementa – prednju masku u obliku slova V, lebdeći krov, svjetla u obliku bumeranga i C-nosač nagnut prema natrag – i razvija novi dizajnerski smjer viđen na konceptnom automobilu Nissan Lannia predstavljenom na Salonu automobila u Pekingu 2014. te na novom Muranu nedavno predstavljenom u Sjedinjenim Američkim Državama. Sway premijerno prikazuje nov dizajnerski smjer u segmentu gradskih automobila, koji će se ubuduće primjenjivati na sve Nissanove modele u različitim segmentima tržišta diljem svijeta.
Još jedan element Nissanova novog dizajnerskog smjera lebdeći je krov, ovoga puta istaknut panoramskim staklenim krovom, uokvirenim proširenom konstrukcijom u obliku slova C koja se duž linije krova proteže od A-nosača do stražnje grede iznad poklopca prtljažnika. Na konceptnom automobilu ta je konstrukcija istaknuta odvažnom narančastom bojom u kontrastu s plavo-sivom bojom karoserije. Nadahnut konceptnim automobilom IDx premijerno predstavljenim na Tokijskom salonu automobila 2013., Sway primjenjuje i razvija koncept unutrašnjosti s armaturnom pločom u obliku avionskog krila. Ispred vozača nalaze se samo dva osnovna instrumenta. Ostale funkcije prikazane su na velikom tabletu u obliku trapeza smještenom u sredini armaturne ploče, a njime se mogu koristiti i vozač i suvozač. Iako je riječ o gradskom automobilu, zbog čistoće dizajna, izostanka B-nosača i upotrebe jednostavnih ali otmjenih struktura, unutrašnjost se doima većom od očekivane.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.