Nova studija otkriva da je doseg mnogima i dalje relativno velik problem jer je čak 16 posto ispitanih vlasnika električnih vozila jednom potpuno ostalo bez struje u bateriji
Iako je doseg i dalje jedan od glavnih problema električnih auta, on je mnogo manje izražen nego prije jer automobili su sve više u stanju priječi 500 i više kilometara s jednim punjenjem. Međutim taj se doseg jako smanjuje prvi većim brzinama, posebno na autocesti. Nova studija otkriva da je doseg mnogima i dalje relativno velik problem jer je čak 16 posto ispitanih vlasnika električnih vozila jednom potpuno ostalo bez struje u bateriji.
Ova iznenađujuća statistika otkrivena je u novoj studiji koju je naručio Ideal Power. Studija se koncentrirala na rasprostranjenost raznih zabrinutosti među vlasnicima električnih vozila. Osim što je otkriveno da je mnogo vozača ostalo bez energije, čak 44 posto vlasnika reklo da je "tjeskoba zbog dometa negativno utjecala na njihovo opće zadovoljstvo posjedovanjem električnog automobila".
Jedna od najvećih briga vlasnika električnih vozila je dolazak na stanicu za punjenje na kojoj nema slobodnih mjesta za punjenje. Čak 75 posto vlasnika je otkrilo da im se to dogodilo barem jednom, a 10 posto ispitanika reklo je da su čekali sat ili više na slobodno mjesto za punjenje.
U istraživanju je otkriveno da 70 posto vlasnika električnih vozila puni svoja vozila uglavnom kod kuće, do se 16 posto oslanja prvenstveno na javne punionice. Tek 14 posto korisnika kombinira obje metode.
S obzirom na zabrinutost oko dosega i punjenja, nije iznenađujuće da bi 42 posto vlasnika električnih automobila platilo dodatno za rezerviranje mjesta za punjenje. Prosječni iznos koji su ljudi bili spremni platiti za to je 15 dolara.
Iako su vlasnici prijavili pregršt negativnih iskustava i nedostataka, velika većina ljudi u studiji i dalje želi električna vozila. Konkretno, impresivnih 91 posto reklo je da će njihovo sljedeće vozilo biti električno.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.