Kako ovakav sudar izgleda i koje su njegove posljedice otkrio nam je Volvo koji je napravio crash test
Sudar relativno malog automobila s velikim SUV-om nije nimalo ugodan, pogotovo kada su u pitanju dva električna automobila s ogromnom kombiniranom masom. Još gore je kada veći auto naleti na bok, odnosno u vrata vozača ili suvozača manje auta. Kako ovakav sudar izgleda i koje su njegove posljedice otkrio nam je Volvo koji je napravio crash test u kojem se njihov najveći auto 5-metarski SUV EX90 zabio u bok njihovog najmanjeg modela EX30 koji u dužinu mjeri 423 cm.
Volvo je uvjeren da iz ovog sudara svi mogu izaći živi i zdravi. Test u kojem se veći automobil osnovne mase 2685 kilograma zabija u manji koji ima 1831 kilogram je obavljen u sigurnosnom centru Volva u Torslandi u Švedskoj. U trenutku sudara EX90 je vozio brzinom od 50 km/h, a EX30 se kretao brzinom 20 km/h. Unutar manjeg modela, na strani na kojoj se dogodio nalet bile su dvije crash test lutke koje su simulirale ženske osobe.
Lotta Jakobsson, tehnička stručnjakinja za prevenciju ozljeda, objasnila je u intervjuu za Automotive News Europe kako konstrukcija EX90 smanjuje rizik od ozljeda onih koji se nalaze unutar EX30. Donji dio prednje strukture većeg SUV-a konstruiran je kako bi bolje apsorbirao sile sudara.
Budući da su oba potpuno novi modeli, ni EX30 ni EX90 još nisu testirani od strane Euro NCAP-a, no jasno da se od Volva uvijek očekuju maksimalno dobre ocjene.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.