Nažalost, Crater ne ide u serijsku proizvodnju. Hyundai zasad ne planira konkurenta Wrangleru ili Defenderu, ali...
Hyundai posljednjih godina koketira s terenskim imidžem kroz XRT pakete za neka tržišta, ali sve do sada to su bile tek kozmetičke dorade. Crater, novi konceptni SUV, mijenja priču. Ovaj automobil izgleda kao da je sišao s poligona za testiranje ekstremnih terenaca i otkriva koliko se Hyundai želi približiti pravim off-road ikonama.
Crater je masivan, povišen i opremljen kao ozbiljan avanturist. Ima 33-inčne off-road gume, metalne zaštite podnice i niz pomoćnih svjetala što mu sve daje izgled pravog terenca.
Jednako radikalan je i interijer. Klasične armaturne ploče nema, umjesto nje lebdi cilindrična konstrukcija pričvršćena dvjema trakama, kao da je riječ o komadu ekspedicijske opreme. U nju su uvučena četiri odvojiva četvrtasta zaslona koji prikazuju widgete poput glazbenih aplikacija, a mogu se i potpuno izvaditi iz automobila. Sjedala i konzola izrađeni su u tehnici koju Hyundai naziva "Curve of Upholstery", s mekim, zaobljenim površinama bez tragova tvrde plastike.
Iako tehnički podaci nisu potvrđeni, Hyundai otkriva da je Crater električni model. Logično je pretpostaviti da koristi poznatu E-GMP platformu te bateriju i pogon iz Ioniqa 5, što bi značilo oko 320 KS i snažan dual-motor sustav. No važnije od snage jest da koncept doista cilja na terenske performanse. U kabini su kontrole za redukciju i blokade diferencijala, što sugerira da Hyundai razmišlja o pravoj off-road funkcionalnosti, a ne samo o privlačnom dizajnu.
Nažalost, Crater ne ide u serijsku proizvodnju. Hyundai zasad ne planira konkurenta Wrangleru ili Defenderu, barem ne u ovako radikalnom obliku. No koncept jasno pokazuje un kojem bi se smjeru budući modeli mogli razvijati. Trenutačni Hyundijevi SUV-ovi nisu pravi terenci, ali Crater otvara mogućnost da se ta filozofija uskoro promijeni.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.