Alfa Romeo, stražnji pogon i preko 500 KS prava su kombinacija za prave vozače, ali zna se dogoditi da takvo 'oružje' padne u krive ruke i onda se dogodi nešto ovakvo...
Nova Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde pravi je primjerak umjetnosti i simbol brzine kojom 'ubija' njemačke jurilice, a s V6 biturbo motorom koji je razvijan u suradnji s Ferrarijem nije teško učiniti da zadnji kraj ovog automobila 'malo pobjegne'. Veliku snagu - čak 510 KS, koja se prenosi isključivo na zadnje kotače, zasigurno treba znati kontrolirati, a ako u tome ne uspijete dogodi se nešto ovakvo.

Upravo vlasniku jedne od prvih Giulija QV u Americi to nije pošlo za rukom i nakon žestokoga sudara i višestrukog prevrtanja preko krova od rijetke Alfe nije ostalo - ništa.

Doslovno nijedan dio automobila nije prošao neoštećen, a kazaljka brzinomjera ostala je na 112 km/h. Automobil, ili bar ono što je od njega ostalo, osvanuo je na aukciji, a da biste ga kupili morate izdvojiti 'samo' 1750 američkih dolara!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.