Početna Auto 463 pregleda

Mercedes obnovio svoj slavni terenac: Ovo su sve novosti

FOTO: Mercedes-Benz

Ukratko G-klasa vizualno ostaje vjerna sebi, no mnogo toga je promijenjeno ispod lima. Gdje je G-klasa dobila novu paletu motora

Danas je na tržištu ostalo zaista malo automobila koje bismo mogli nazvati pravim terencima. Izuzmemo li pick-up modele, od odlaska Suzukija Jimnyja ostala su još samo tri automobila: Toyota Land Cruiser, Lenda Rover Defender i Mercedes G-klase. Jedan od njih, odnosno Mercedes G-klase sada je detaljno redizajniran. 

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Ukratko G-klasa vizualno ostaje vjerna sebi, no mnogo toga je promijenjeno ispod lima. G-klasa ostaje nepogrešivo prepoznatljiva s oštrim linijama i pravokutnim oblicima. Promjene vanjskog dizajna su zaista diskretne, nova je maska ​​hladnjaka s četiri horizontalne letvice umjesto dosadašnje tri, a tu su i novodizajnirani odbojnici sprijeda i straga. Novi  ukrasi A-stupa i rub spojlera na krovu, kao i novi izolacijski materijali pridonose poboljšanoj aerodinamici i smanjenoj buci u  unutrašnjosti. 

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Novi modeli dolaze i s aerodinamički optimiziranim kotačima od lake legure od 18" i prilagodljivim Multibeam LED prednjim svjetlima visokih performansi kao standard.Nova je i plava boja koju možete vidjeti na autu na slikama. Uz nadoplatu nude su i drugi dizajni naplataka dimenzija 18 do 20 inča. Uz Professional Line Exterior paket kupci mogu posebno naglasiti terenski karakter svoje G-klase. Paket uključuje, između ostalog, štitnike za prednja svjetla, zavjesice za blato i gume za sve terene od 18". 

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Tu je i novi Mercedes-AMG G 63 (slika gore) s posebnom plavom bojom koja je rezervirana samo za njega. Auto ima drugačiju masku, posebne odbojnike i druge detalje koji ga razlikuju od ostalih G-klasa. 

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

I promjene u unutrašnjosti su diskretne. Na primjer okrugli otvori ventilacije sada su osvijetljeni, a novi upravljač s površinama  osjetljivim na dodir standardno je presvučen napa kožom.Opcije uključuju držače za čaše s kontrolom temperature, bežični sustav punjenja za mobilne uređaje i MBUX sustav za putnike straga. On uključuje dva potpuno integrirana zaslona osjetljiva na dodir s dijagonalom zaslona od 11,6 inča. Središnji dodirni zaslon je dijagonale 12,3 inča, kao i digitalni instrumenti ispred vozača. MBUX sada nudi i funkciju proširene stvarnosti. 

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Što se tiče pogona, G-klasa se i dalje oslanja na dokazani 4x4  koncept s tri mehaničke blokade diferencijala i kombinaciju neovisnog ovjesa sprijeda s s krutom stražnjom osovinom. Veliki hod ovjesa i razmak od tla garantiraju odlične terenske sposobnosti. 

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Nova G-klasa sada standardno dolazi s adaptivnim ovjesom koji je bio samo opcija u prethodnim modelima. Mercedes tvrdi da novi adaptivni amortizeri još bolje kompenziraju neravne površine i mogu izdržati znatno veće sile prigušenja od pasivnih amortizera.
Različite komponente ovih amortizera dizajnirane su da izdrže ekstremna opterećenja kao što su prskanje vode, udarce kamenja i prljavštinu.

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

zanimljiva funkcija u terenskoj vožnji je i "Transparent bonnet". U kombinaciji s kamerom od 360 stupnjeva omogućuje virtualni pogled ispod prednjeg dijela vozila. Da bi se postigao ovaj prikaz, vozilo kombinira slike s prednje kamere i dvije kamere na vanjskim retrovizorima. Funkcija pomaže u optimalnoj procjeni onoga što se ne vidi kroz vjetrobran prilikom velikih uspona. 

Author: MERCEDES foto: MERCEDES

Ponuda motora nove G-klase potpuno je nova i elektrificirana. Novi Mercedes G 500 koristi 3-litreni benzinski šestocilindrični redni turbomotor. Razvija 449 KS uz najveći okretni moment od 560 Nm. Električni motor blagog hibridnog sustava svemu nakratko može dodati 20 KS i 200 NM okretnog momenta. Novi G 450 d ima šesterocilindrični motor koji razvija 367 KS i 750 Nm uz dodanih 20 KS i 200 Nm iz električnog motora. 

Author: MERCEDES foto: MERCEDES

Novi Mercedes-AMG G 63 ima V8 motor obujma četiri litre koji razvija 585 KS i 850 Nm. I on koristi ranije spomenuti električni motor za uštedu i dodatnu snagu od 20 KS. AMG do 100 km/h ubrza za 4,4 sekunde,a maksimalna brzina je ograničena na 220 km/h. U kombinaciji s opcijski dostupnim AMG Performance paketom moguće je maksimalnih 240 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,3 sekunde.

Author: MERCEDES foto: MERCEDES

Mercedes još nije objavio kada redizajnirana G-klasa dolazi na tržište, a ne zna se ni koliko će koštati u Hrvatskoj. U Njemačkoj ej najavljena osnovna cijena od 122.808 eura, no kod nas bi to trebalo biti znatno skuplje jer "stari" osnovni G 400 d u Hrvatskoj trenutno košta od 165.828 eura.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.