Novi Bugatti Veyron trebao bi dobiti ime Chiron, a postojeći motor bi bio poboljšan i davao čak 1500 konja. Do stotke ide za samo dvije sekunde, a top brzina mu je 463 km/h
Otkako su šefovi VW-a rekli kako je Bugatti Veyron došao do kraja svog životnog vijeka, počelo se pretpostavljati kako će izgledati, i što je još važnije, koje će novo ime dobiti nasljednik. Rašireno je mišljenje kako će nasljednik Veyrona dobiti ime Chiron, no to nije do kraja sigurno i još nije potvrđeno od tvornice. Kako je Veyron obilježio svoju pojavu motorom od 1001 KS, tako će i nasljednik impresionirati s raspoloživom ergelom konja. Predviđa se kako će nasljednik Chiron pokretati isti motor kao i Veyrona. Radi se o W16 8,0 litrenim motoru koji će dobiti oko dodatnih 300 KS u odnosu na do sada najsnažniju verziju Veyron SS WRE, a govorka se kako bi trebao imati najveću snagu 1500 konja i najveći okretni moment 1500 Nm.
No, osim motora koji ostaje isti, ali značajno dorađen, svi drugi dijelovi i sklopovi trebali bi biti novi, čak oko 92 posto u odnosu na Veyron. Očekuje se kako će Chiron imati električne turbo punjače i sustav isključivanja cilindara prema potrebi. Bugatti Chiron će s mjesta do stotke ubrzati sa samo 2 sekunde, a predviđa se kako bi najveća brzina bila oko 463 km/h. Osim boljih performansi, vodilo se računa i o ekologiji, pa bi navodno prosječna potrošnja trebala biti smanjena za tri litre, odnosno bila bi oko 20 l/100km.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.