Početna Auto 8116 pregleda

Sjećate li se Protona? Ovo je njihov novi model koji bi htio biti Porsche

FOTO: Proton

Novi model je u biti kineski Geely Galaxy E5 s novom značkom na nosu i malo drugačijom maskom, a ova dva automobila dijele neke dizajnerske značajke koje jako podsjećaju na Porsche Cayenne

Proton, jeftini brend iz Malezije koji je u devedesetim godinama prošlog stoljeća nakratko bio vrlo popularan u Hrvatskoj sada je predstavio svoj prvi potpuno električni automobil prilično nespretnog naziva e.MAS 7. 

Author: Proton foto: Proton

Novi model je u biti kineski Geely Galaxy E5 s novom značkom na nosu i malo drugačijom maskom, a ova dva automobila dijele neke dizajnerske značajke koje jako podsjećaju na Porsche Cayenne, posebno straga. Kompaktni SUV dugačak 462 cm u opremi ima 18" kotače kao standard, LED svjetla sprijeda i straga, dvostruki panoramski krov, zvučnike u naslonima za glavu, prednja sjedala koja se mogu potpuno preklopiti, 15,4-inčni zaslon osjetljiv na dodir, head-up zaslon...

Author: Proton foto: Proton

Također, Proton i Geely dijele istu Geely Electric Architecture (GEA) platformu. Osnovna razina e.MAS 7 Prime dolazi s baterijom od 49,5 kWh za doseg prema WLTP-u od 345 km, dok Premium oprema ima bateriju od 60,2 kWh za doseg od 410 km. Proton tvrdi da Premium može podnijeti snagu punjenja od 200 kW što je dovoljno da se baterija od 30 do 80 posto napuni za 20 minuta. Obje verzije pokreče prednje smješteni električni motor od 215 KS. Novi e.MAS 7 od 0 do 100 km/h ubrzava 6,9 sekundi, što ga čini najbrže ubrzavajućim serijskim Protonom u povijesti. 

Author: Proton foto: Proton

Automobil u Maleziji košta preračunato od oko oko 23.300 eura. Proton je Hrvatsku napustio 2001. godine, a u Europi se najduže zadržao u Velikoj Britaniji gdje je svoje modele prodavao sve do 2014. godine. Za sada nema nikakvih planova da se ova marka koja je sada u 49,9 postotnom kineskom vlasništvu vrati u Europu. 

SJEĆATE LI GA SE? Proton 300/400: Tragična malezijska kopija Mitsubishija

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.