Električni SUV ima za cilj postaviti "nova mjerila u performansama, dosegu, učinkovitosti i brzini punjenja, zadržavajući iznimnu svestranost i praktičnost koju kupci GLC-a očekuju"
Mercedes je otkrio kamufliranu verziju nadolazećeg električnog GLC-a, koji će se službeno zvati GLC With EQ Technology nakon što je Mercedes nedavno odustao od odvojene EQ linije i naziva poput EQA, EQB itd... Ovaj model će naslijediti već zaboravljeni EQC i Mercedes smatra da će biti "značajna prekretnica za marku".
Osim fotografija tvrtka nije otkrila puno pojedinosti, no naglasila je da električni SUV ima za cilj postaviti "nova mjerila u performansama, dosegu, učinkovitosti i brzini punjenja, zadržavajući iznimnu svestranost i praktičnost koju kupci GLC-a očekuju." Kako bi se to postiglo, model ima novu 800-voltnu arhitekturu što mu omogućava DC punjenje snagom većom od 320 kW.
Osim vrhunske tehnologije punjenja, GLC će imati napredne baterije s "posebnom kemijom ćelija". Mercedes nije ulazio u detalje, ali je otkrio da ćelije "koriste anode sa silicijevim oksidom umiješanim u grafit, postižući iznimno visoku gravimetrijsku gustoću energije". To sugerira da možemo očekivati manje i lakše baterije koje pružaju dosta dosega.
Mercedes je također naglasio da je stražnji motor u potpunosti razvijen u kući i da modeli s pogonom na sve kotače imaju "snažni" prednji motor koji se može "brzo uključiti ili isključiti" prema potrebi. To bi trebalo pomoći u povećanju učinkovitosti, a istovremeno pružati dobro prianjanje u svim vremenskim uvjetima.
Električni GLC ima i novi kočioni sustav koji kombinira pojačivač kočnica, glavni cilindar i elektronički sustav kontrole stabilnosti u kompaktni modul koji pruža "samouvjeren osjećaj papučice kočnice koja daje preciznu i dosljednu povratnu informaciju". Osim što je manji, novi sustav optimizira rekuperaciju energije kočenja i to pomaže povećati doseg auta.
Toplinska pumpa također dolazi standardno i, kada je riječ o grijanju interijera, koristi otprilike jednu trećinu energije usporedivog električnog grijača. Mercedes napominje da može "istodobno iskoristiti tri izvora energije: otpadnu toplinu iz električne pogonske jedinice, otpadnu toplinu iz baterije i okolni zrak." Proizvođač automobila je dodao da "učinkovito hladi ljeti i grije zimi."
Mercedes još nije otkrio kada je zakazana premijera za novi model.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.