Početna Tech 1358 pregleda

Plati pa vozi: Mercedes prodaje snagu na pretplatu

FOTO: Mercedes-Benz

Mercedes novu uslugu nudi za svoje razne električne modele kako bi "oslobodili snagu svojeg vozila i postigli znatno poboljšanje pri ubrzanju"

Mercedes-Benz je u SAD-u predstavio novu uslugu koju su nazvali “Acceleration Increase”  (poboljšanje ubrzanja). Usluga se može kupiti putem njihove web trgovine, a košta 1200 dolara plus porezi za jednu godinu. Kupnjom ove usluge ubrzanje automobila do 100 km/h može se ubrzati za 0,8 do 1 sekundu ovisno o modelu. Sve ovo zvuči kao prvotravanjska šala, no nije. 

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Mercedes novu uslugu nudi za svoje razne električne modele kako bi "oslobodili snagu svojeg vozila i postigli znatno poboljšanje pri ubrzanju pomoću modifikacija na mapi rada motora, okretnom momentu i maksimalnoj snazi", stoji u priopćenju Mercedes-Benza. Dodali su da promjenama na motorima može postići povećanje snage za 20 do 24 posto, ovisno o kojem se modelu radi. 

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

"Poboljšanje ubrzanja" Mercedes za sada nudi za četiri automobila. Snaga modela EQE 350 4Matic uz preplatu raste s 292 KS na 354 KS. Ubrzanje do 100 km/h se time poboljšava sa 6 sekundi na 5,1 sekundu. Isto povećanje snage se odnosi na EQE SUV 350 4Matic kojem ubrzanje do 100 km/h sa 6,2 pada na 5,2 sekunde. Pretplata se nudi i za EQS 450 4Matic i EQS SUV 450 4Matic kojima snaga sa 360 raste na 449 KS. Dodatnih 89 KS znači da je i kod njih ubrzanje bolje. Ono s 5,3 sekundi pada na 4,5 za limuzinu i s 5,8 na 4,9 za SUV. 

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Mercedesova pretplata bi trebala funkcionirati bežično, odnosno kad je vlasnik kupi, ne mora u servis da bi se snaga povećala već se sve obavi putem interneta. Pitanje je koliko će kupci biti zainteresirani za novu uslugu. Pokušaj Mercedesa podsjeća na BMW-ov kada su u ljeto ove godine najavili kako će u SAD-u nuditi  Apple CarPlay i grijana sjedala uz pretplatu. Kupci i ljubitelji BMW-a  stu su odluku žestoko napali na društvenim mrežama, a BMW-ov imidž je doživio popriličan udarac. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.