Ako neko vozilo nije popularno u Kini, neće moći postići uspjeh ni na svjetskoj razini
Trendovi na najvećem svjetskom tržištu automobila diktiraju planove i poteze gotovo svih proizvođača automobila, uključujući i Mercedes-Benz. Njemački proizvođač priznao je da vrlo ozbiljn pristupa ukusu i željama kupaca iz Kine. Mercedesov šef dizajna Gorden Wagner rekao je kako će novu generaciju S klase obilježiti novi stilski izričaj, kako izvana tako i u interijeru. No Mercedesova perjanica mora nuditi najbolja estetska rješenja analognih instrumenata, a nužno je i uvođenje najnovijih digitalnih tehnologija, posebno na najvećim svjetskim tržištima: u Kini, Japanu i Koreji.
'Nova S klasa imat će najbolje analogne sustave koje možete zamisliti. Ali postoji i drugačiji tip kupaca naše perjanice. Imamo tržišta, poput Japana i Koreje, koja su najznačajnija za našu luksuznu limuzinu, a kupci su konzervativni i starije životne dobi. A tu je i Kina, koja je naše najznačajnije tržište, gdje prosječan kupac S klase ima 37 godina, a trećini kupaca S klasa je prvi automobil koji kupuju u životu'.
Prema Wagnerovim riječima, kinesko tržište zahtijeva ekstremne razine digitalizacije i implementaciju najnovijih tehnoloških rješenja u vozila, što znači da S klasa mora pružiti najbolje što današnja tehnologija nudi. 'Automobili se moraju prodavati u velikim količinama kako bi bili dovoljno isplativi. Ako neko vozilo nije popularno u Kini, neće moći postići uspjeh ni na svjetskoj razini'.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.