Početna Auto 2580 pregleda

Ovo je Amalfi, novi osnovni model Ferrarija s V8 motorom

FOTO: Ferrari

Cijena zasad nije objavljena, ali s obzirom na poboljšanja i novu opremu, očekuje se da će početna cijena nadmašiti 300.000 eura

Ferrari je predstavio Amalfi, luksuzni GT coupe koji nasljeđuje Romu i donosi poznatu eleganciju, povećanu snagu te povratak stvarnih fizičkih tipki u kabini. Iako se na prvi pogled čini kao temeljito osvježena Roma, Amalfi ima dovoljno novih elemenata da se predstavi kao zaseban model i nova etapa Ferrarijevog dizajnerskog i tehnološkog jezika.

Author: Ferrari foto: Ferrari

Izvana, Amalfi ostaje vjeran kupe silueti s dugim nosom, snažnim bokovima i čvrsto uvučenom stražnjicom. No detalji su dorađeni, novi prednji dio zamjenjuje tradicionalnu masku širokim otvorom ispod crne trake koja povezuje redizajnirana LED svjetla. Straga, ostaju četiri slična svjetla kao na Romi, veliki difuzor i četiri ispušne cijevi. Auto se vozi na na 20-colnim kotačima, s gumama Bridgestone Potenza Sport ili Pirelli P Zero, i ukupno gledano, izgleda kao spoj klasične ljepote i moderne agresije.

Author: Ferrari foto: Ferrari

Ispod poklopca skriva se dobro poznati 3,9-litreni twin-turbo V8, ali sada razvija 640 KS i 760 Nm okretnog momenta. To je 20 KS više nego u Romi, dok ubrzanje do 100 km/h traje samo 3,3 sekunde. Najveća brzina ostaje 320 km/h. Tehničke dorade uključuju redizajnirani blok motora, lakša bregasta vratila, nove senzore tlaka ubrizgavanja te napredni sustav upravljanja turbopunjačima, koji se sada vrte do 171.000 okretaja u minuti.

Mjenjač je poznati 8-stupanjski automatik s dvostrukom spojkom, sada dodatno optimiziran za brže i glađe izmjene. Uz to, novi ispušni sustav omogućuje različite tonove zvuka, ovisno o režimu vožnje, bez kršenja strogih europskih normi za buku.

Author: Ferrari foto: Ferrari

Unutrašnjost je možda i najveći iskorak u odnosu na prethodnika. Odlaskom vertikalno orijentiranog zaslona i 'tunela' koji je razdvajao vozača i suvozača, kabina djeluje otvorenije i klasičnije. Središnji 10,25-inčni infotainment zaslon sada je vodoravan i kompatibilan s Apple CarPlay i Android Auto. Vozač ispred sebe ima 15,6-inčnu digitalnu instrumentnu ploču, dok suvozač može uživati u vlastitom 8,8-inčnom zaslonu.

Author: Ferrari foto: Ferrari

Ferrari je, također, poslušao kritike i vratio fizičke komande, uključujući start tipku od titana. Dostupna su i ventilirana masažna sjedala u tri veličine te Burmester audio sustav s 14 zvučnika i 1200 W snage.

Author: Ferrari foto: Ferrari

Vožnja bi trebala biti još preciznija zahvaljujući 'brake-by-wire' sustavu kočenja, unaprijeđenom ABS-u te novoj generaciji ESP-a s bržim i točnijim proračunom prianjanja. Elektronički sustavi uključuju adaptivni tempomat, automatsko kočenje, nadzor mrtvog kuta, pomoć pri zadržavanju trake, upozorenje na promet straga, prepoznavanje prometnih znakova i surround view kameru.

Author: Ferrari foto: Ferrari

Cijena zasad nije objavljena, ali s obzirom na poboljšanja i novu opremu, očekuje se da će početna cijena nadmašiti 300.000 eura. Vjerojatno stiže i kabriolet jer Ferrari je već zaštitio naziv "Amalfi Spider", pa je samo pitanje trenutka kada će i verzija bez krova upotpuniti ponudu.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.