Početna Magazin 37 pregleda

Hybridni automobili nastupaju skromno, ali su sve brojniji

HIBRIDNA TEHNOLOGIJA
Vidi galeriju 1/4
Hybridni automobili nastupaju skromno, ali su sve brojniji Hybridni automobili nastupaju skromno, ali su sve brojniji Hybridni automobili nastupaju skromno, ali su sve brojniji Hybridni automobili nastupaju skromno, ali su sve brojniji

Predstavljena hibridna vozila u sklopu događanja „Hrvatska voli japansku tehnologiju“. Toyota slavi uspjeh inovativne hibridne tehnologije, s globalnom prodajom od 7,3 milijuna hibridnih modela

Na otvorenju je dostignuća japanske zelene i ekološke tehnologije predstavio osobno japanski veleposlanik u Hrvatskoj, Njegova Ekscelencija gosp. Keiji Ide. Naglasio je zajedničko nastojanje smanjenja emisije CO2 pogotovo sa strane automobilske industrije koja proizvodi oko 16% cjelokupne emisije. Obzirom da je udio japanskih proizvođača automobila u svijetu oko 31% - njihova odgovornost je velika. Samo u 2015 prodano je više od 110 tisuća CEV (Clean Energy Vehicles) vozila u Japanu (od siječnja 2015. godine). Japanska vlada postavila je ciljeve da udio CEV vozila u cijeloj proizvodnji 2020 bude 20 ~ 50%, a 2030 između 50 ~ 70%.

Nakon veleposlanika, prigodno predavanje održali su predstavnici Ministarstva zaštite okoliša i prirode – zamjenica ministra gđa. Marija Šćulac Domac i sam ministar g. Mihael Zmajlović koji su naglasili potrebu za provođenjem mjera koje će smanjiti emisiju stakleničkih plinova što je prije moguće.

HIBRIDNA TEHNOLOGIJA | Author: Toyota foto: Toyota

Tijekom posljednjih nekoliko godina, Republika Hrvatska provodi projekte energetske učinkovitosti putem Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost koji uključuju projekte za obiteljske kuće, stambene zgrade, javni sektor itd Međutim, najveći naglasak stavljen je na sektor prometa i industrija. U 2015, za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost osiguralo se više od 600 milijuna kuna za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost projekata. Takvi projekti energetske učinkovitosti imaju više prednosti, jer ne samo da štite okoliš, oni također utječu na rast i razvoj zelenih tehnologija, otvaranje novih radnih mjesta i zeleni za cilj smanjenje uvoza energije, a to je vrlo važno i za Hrvatsku i Japan. Dakle, kroz te projekt potičemo uštedu i manju potrošnju energije.

HIBRIDNA TEHNOLOGIJA | Author: TOYOTA foto: TOYOTA

Na prezentaciji su se predstavila najsuvremenija tehnološka dostignuća japanskih tvrtki koje već dugi niz godina posluju uspješno na japanskom tržištu i stalno uvode novitete po pitanju tehnologije koja je sigurna i za okoliš, ali i za čovjeka i njegovo zdravlje. Povijest hibrida počinje još u 1994. godini kada je Toyota pokrenula projekt kodnog imena „G21“, čiji cilj je bio proizvesti ekološki prihvatljiv automobil za 21. stoljeće, koji istovremeno nudi svu jednostavnost korištenja poput konvencionalnog automobila te ujedno užitak u vožnji. Toyota je u cijelosti samostalno dizajnirala, razvila i proizvela svaki od ključnih dijelova hibridnog sustava, proučavajući pri tome više od 100 različitih mogućih izvedbi hibridnog pogona. Na taj način su Toyotini inženjeri najbolje stjecali nova znanja o jednako novoj tehnologiji, čime je u konačnici razvijen Toyota Hybrid System (THS).

HIBRIDNA TEHNOLOGIJA | Author: TOYOTA foto: TOYOTA

Projekt je završen lansiranjem prve generacije Priusa 1997. godine kada je Toyota započela novu revoluciju u elektrificiranju automobila, tada dočekanu s mnoštvom skeptičnih komentara. Međutim, Toyotini čelni ljudi te inženjeri bili su posve uvjereni kako će njihova jedinstvena vizija u konačnici biti široko prihvaćena. Toyota danas slavi uspjeh inovativne hibridne tehnologije, s globalnom prodajom od 7,3 milijuna hibridnih modela prenoseći tehnološko znanje i iskustvo nikad bolje na osobne automobile sutrašnjice, čineći buduće modele još pouzdanijim i ekološki prihvatljivijim.

  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • Zoki

    Da li se automobili pogonjeni benzinski i plinskim gorivom mogu smatrati hybridima ?

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.