Za razliku od prijašnjih rješenja, poput onoga u električnom CLA-u ili prvom EQS-u, gdje je nekoliko zaslona bilo skriveno ispod jedne staklene površine čineći cjelinu, GLC-ov zaslon je uistinu jedan jedinstveni panel
Mercedes je predstavio interijer svojeg novog električnog SUV-a , modela "GLC with EQ Technology", i odmah privukao pozornost, ponajprije zahvaljujući golemom Hyperscreenu od 39,1 inča. Radi se o najvećem zaslonu koji je marka ikada ugradila u serijski automobil, a javnosti će ga službeno pokazati na IAA Mobility sajmu u Münchenu.
Za razliku od prijašnjih rješenja, poput onoga u električnom CLA-u ili prvom EQS-u, gdje je nekoliko zaslona bilo skriveno ispod jedne staklene površine čineći cjelinu, GLC-ov zaslon je uistinu jedan jedinstveni panel. Mercedes tvrdi da kombinacija visoke rezolucije i tisuću LED lampica za pozadinsko osvjetljenje pruža nevjerojatnu jasnoću i živopisne boje. Kako bi spriječili da vozača zaslijepi “Las Vegas na kotačima”, inženjeri su uveli inteligentno zonalno zatamnjenje, koje određene dijelove zaslona čini diskretnijima, dok ključne informacije ostaju vidljive.
Unatoč dominaciji ogromnog zaslona, fizičke tipke nisu potpuno nestale. U središnjem dijelu kokpita, ispod otvora ventilacije, nalaze se dvije podloge za punjenje pametnih telefona, a ispod njih niz klasičnih tipki i okretni regulator glasnoće.
Spektakularan vizualni dojam dodatno podiže ambijentalna rasvjeta koja sada ima i funkcionalnu ulogu. Osim što može mijenjati atmosferu prema odabranom profilu, reagira i na korisničke komande: primjerice, promjena temperature na digitalnom zaslonu nakratko mijenja boju rasvjete i otvora ventilacije, potvrđujući izvršenu radnju.
GLC with EQ Technology na tržište prvo stiže u izvedbi GLC 400 4Matic, koja donosi impresivne brojke i u tehničkom smislu. Zahvaljujući mogućnosti punjenja snagom većom od 320 kW, za samo deset minuta moguće je dobiti do 260 kilometara dodatnog dosega. Time Mercedes ne cilja samo na luksuz i digitalni spektakl, već i na praktičnost u svakodnevnom korištenju električnog vozila.
Cijeli automobil ćemo vidjeti već sutra, a tada bismo trebali saznati i druge tehničke podatke i detalje.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.