Sprijeda je promijenjeno sve. Tu su tanja LED svjetla sprijeda s novim svjetlosnim potpisom, novi logo, maska, odbojnik...
Gotovo točno godinu dana nakon redizajna Renaulta Clija, na red je došao i tehnički srodni mali SUV Captur. Kod ovog modela Renault je drastično promijenio dizajn tako da sada prednji dio izgleda kao da se radi o potpuno novom autu. Realno, s prethodnikom nema previše veze.
Sprijeda je promijenjeno sve. Tu su tanja LED svjetla sprijeda s novim svjetlosnim potpisom, novi logo, maska, odbojnik... Kao i kod novog Clija, LED dnevna svjetla imaju oblik okomito prepolovljenog dijamanta, koji se temelji na logotipu marke. Horizontalni ulaz zraka iznad aerodinamički dizajniranog prednjeg splitera i još jedan ulazni otvor u odbojniku doprinose hlađenju motora. Dva otvora za zrak pokraj dnevnih svjetala također poboljšavaju aerodinamiku i osiguravaju hlađenje prednjih kočnica, a ukupni dizajn prednjeg dijela jako se dobro uklapa u ponudu novijih Renaulta, poput Meganea ili Australa.
Za razliku od prednjeg dijela, straga nije puno toga promijenjeno. Kao na Cliju, stražnja svjetla su sada prozirna i imaju novu grafiku, a tu je i novi logo te odbojnik s novim difuzorom.
Na boku Renault, također, nije mnogo mijenjao. Tu su novi naplatci koji su kod osnovne verzije čelični od 17", a ovisno razini opreme i dodatnoj opremi mogu "rasti" do maksimalno 19" u raznim aluminijskim izvedbama. Novost je i oprema Esprit Alpine koja ima svoje posebne značajke na vanjskom dijelu automobila i u unutrašnjosti.
Unutrašnjost je također promijenjena, no tu se noviteti ne tiču toliko dizajna, koliko zaslona i tehnologije koja stoji iza njih. Captur je dobio novu digitalnu ploču s instrumentima koja, ovisno o opremi, može imati dijagonalu do 10,25 inča. Tu je i novi, veći okomiti zaslon infotainment sustava od 10,4 inča.
Sam Infotainment se može pohvaliti novom tehnologijom. Ovisno o opremi, novi Captur ima multimedijski sustav OpenR Link s Googleovim Android Automotive 12 operativnim sustavom i svim pripadajućim tehnologijama poput navigacije pomoću Google kartama i Google trgovinom za dodatne aplikacije (primjerice Waze).
U unutrašnjosti automobil donosi i nove materijale i prevlake sjedala, a životinjska koža i krom su izbačeni iz ponude. Prostranost se nije mijenjala, s obzirom na to da se radi samo o redizajnu te su dimenzije kabine ostale iste.
Obogaćeni su i sustavi za pomoć u vožnji. Ubuduće će Captur ukupno imati do 28 sustava pomoći, uključujući sada obavezno, ali iritantno, prepoznavanje prometnih znakova s upozorenjem na brzinu.
Na europskom tržištu će se Captur biti dostupan s pet različitih pogonskih sklopova, uključujući hibridnu varijantu E-Tech Full Hybrid 145, blage hibride, benzinac i verziju ukapljeni naftni plin (LPG). Osnova ostaje 1-litreni benzinac s 91 KS, dok isti motor s plinskom instalacijom i dalje razvija 100 KS. Iznad njih je smješten blagi hibrid obujma 1,3 litre sa 140 KS. Svi ovi pogoni dolaze s ručnim mjenjačem sa šest brzina. Najsnažniji motor je 1,3-litreni blagi hibrid sa 160 KS i automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom. Ova verzija do sada se nije nudila u Hrvatskoj, pa je pitanje hoće li doći i nakon redizajna.
Za one kojima je važna štednja tu je poznati E-Tech hibridni sustav s 1,6-litrenim benzincem, dva električna motora i multimode automatikom. Ovaj pogon i dalje razvija 145 KS.
Novi Captur ima MacPherson ovjes na prednjoj osovini i torzionu stražnju osovinu. Za dinamičnije ponašanje u vožnji Renault je revidirao geometriju ovjesa, karakteristike amortizera i kalibraciju servo upravljača. Verzije s 1,3-litrenim motorima dobivaju potpuno nove amortizere. Sve ove promjene imaju za cilj osigurati manje naginjanja karoserije i dinamičniju vožnju.
Datum početka prodaje i cijene još nisu objavljene.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.