U odnosu na konkurente Citroën C3 se ističe hrabro izvedenim dizajnom i izrazito mekanim ovjesom kakav nema nijedan sličan auto u klasi...
Polo, Clio, Swift, Fiesta, Ibiza, Corsa, i20..., deseci su dobrih novih automobila u klasi i svaki se na svoj način bori za tržišni udio. Nije se lako istaknuti, no Citroën kupce modela C3 nastoji privući hrabrim i jedinstvenim dizajnom po uzoru na veći C4 Cactus. S Airbump plastikama na boku, obrubima blatobrana i odbojnika izgleda kompaktno, skoro kao mali SUV. No, crni Airbump dolazi doplatom 1500 kuna, baš kao i ukrasni, usput rečeno vrlo efektni poklopci kotača koji stvaraju dojam kako je riječ o aluminijskim naplacima. Atraktivni vizualni dojam izvana zaokružuju prednja svjetla za maglu, isto uz doplatu 700 kuna.
Ipak, udobnost je najveća vrijednost Citroëna C3. Više nego ijedan konkurent može se pohvaliti mekoćom ovjesa. Iako je podvozje dobrim djelom bazirano na prethodnoj generaciji istoimenoga modela, u Citroënu su željeli zadržati osnovne postulate po kojima su poznati. Zato su ovjes podesili vrlo meko i omogućili dugačak hod ovjesa. Malo koji auto iz toga segmenta tako meko i lako prelazi preko neravnina i rupa kao što to čini novi C3. Posljedica takve mekoće je i nešto izraženije naginjanje karoserije u zavojima, no i meko podešeni servoupravljač sugerira laganu i smirenu vožnju.
Uostalom ni njegov motor nije namijenjen jurnjavi. Riječ je o trocilindričnome motoru s obujmom 1,2 litre, koji u izvedbi bez turba razvija skromne 82 KS. No, u vožnji je živahan, lako se vrti u visoke okretaje i čini se temperamentnim pa je vožnja čak i zabavna. A, dugački hod najvišega stupnja prijenosa omogućava i komotnu vožnju na autocesti pa se njime može i na dulji put. Usto i dobro zvuči. Dojam malo kvari jedino ručni mjenjač s pet stupnjeva prijenosa, koji se ne može pohvaliti činjenicom da je među preciznijima ili onima s kraćim hodom ručice. Ali se testirani C3 može pohvaliti prihvatljivom potrošnjom. Prosječno je trošio 7,1 litru, uz nježniju vožnju može se spustiti i na šest litara, a za još manju potrošnju treba se jako potruditi. Što se tiče unutrašnjosti, s obzirom na četiri metra dugu karoseriju, mjesta je sasvim dovoljno.
Sprijeda i straga sjedi se komotno, a i prtljažnik je s 300 litara obujma jedan od većih. Sjedala su vrlo mekana i dodatno apsorbiraju vožnju po neravnim cestama, pa je vožnja na kratkim relacijama doista ugodna. I unutrašnjost je karakteristično dizajnirana. Izgleda skladno, jednostavno i pregledno. Isto vrijedi za instrumente u klasičnoj analognoj tehnici, no i za očekivati je za ovu klasu auta i cjenovni razred dosta tvrde plastike posvuda. Paket opreme Feel donosi solidnu količinu opreme, no ne i veliki središnji digitalni zaslon ili start/stop sustav. No, tu su sustav upozorenja na izlazak iz trake, ručni klimatizacijski uređaj s efikasnim sustavom odmagljivanja i provjetravanja te audiosustav s komandama na upravljaču...
Sasvim dovoljno za ugodan boravak u gradskom autu. Korektno opremljeni C3 s početnim motorom i drugim dostupnim paketom Feel stoji 93.490 kuna, što je korektna cijena s obzirom na ono što pruža. Tko cijeni pomalo neobičan dizajn i kome je udobnost na prvome mjestu, kako po pitanju ovjesa tako i sjedala, neće pogriješiti. kupnjom ovog auta.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.