Sudeći prema najnovijim Hondinim reklamama, njihovi vozači se sve sporije kreću. A njihova neobična putovanja stvorila su materijal za pamtljive i nevjerojatne reklame
Tim riječima najbolje se mogu opisati reklamni uradci iz Hondine radionice. Prvo su nas s CR-V-om poveli na beskonačno putovanje. A sada, u reklami naziva "Feeling", radikalno usporavaju svoje Civice dok se voze gradom i prirodom. U ovom gotovo zamrznutom svijetu, vidljivi su svi mogući detalji koji opisuju vožnju, od kišnih kapi, ptica i leptira izvan automobila, do detalja koji pokazuju kako vozač upravlja novim Civicom. "Jedna od najvažnijih stvari za Hondine inženjere pri dizajniranju novog automobila je da stvore osjećaj koliko ga je sjajno voziti" – rekao je koordinator produkcije reklama, Max Batten. "Mislili smo da je to dobra priča za opisati novi Civic." Ova kampanja opisuje povezivanje vozača s tim djelićima trenutaka tijekom vožnje koji novi Civic čine toliko poželjnim."
"Željeli smo stvoriti svijet koji privlači gledatelje, te ih nagrađuje za primjećivanje svakog detalja u priči," kaže Batten. U konačnici, "Feeling" i drugi nedavni Hondini filmovi poput "Endless Road", "Illusions" i "The Other Side" slijede smjernice za nekonvencionalan pristup i nezaboravne prizore prilikom stvaranja reklama. Sve je započelo s viralno popularnom reklamom "COG" od prije nekoliko godina. Od tada, Honda konstantno oduševljava svojim originalnim videima. Mi smo ostali bez teksta, Honda se stvarno želi istaknuti, i to im savršeno uspijeva.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.