Početna Novosti 117 pregleda

Downsizing nije prošao, pa Mercedes sada razvija novi moćni V8 motor

FOTO: Mercedes-Benz

U razgovoru za Car and Driver, šef AMG-a je objasnio da bi se V8 motor sljedeće generacije mogao naći u više budućih modela

Mercedes je dobio mnogo kritika zbog pretvaranja C63 u četverocilindrični plug-in hibrid i najava o downsizingu i elektrifikaciji drugih sportskih modela, međutim, entuzijaste će razveseliti da AMG V8 motori koje mnogi obožavaju zbog sirove snage i zvuka neće nikamo otići, barem ne zasad.

Prema riječima šefa AMG-a Michaela Schiebea, još uvijek postoji budućnost za motore s unutarnjim izgaranjem. S obzirom na to da zabrana benzinaca i dizelaša u Europskoj uniji ne stupa na snagu do 2035. i da u SAD-u nema čvrstog ograničenja korištenja motora s unutarnjim izgaranjem, "V8 motorima ostaje još nešto godina", kaže on.

Author: Mercedes-AMG foto: Mercedes-AMG

Schiebe nije precizirao koliko bi godina trenutačni motor mogao izdržati, ali čini se da AMG aktivno radi na novoj generaciji V8 motora. U razgovoru za Car and Driver, Schiebe je objasnio da bi se V8 motor sljedeće generacije mogao naći u više budućih modela. To je otvorilo vrata nagađanjima da bi se motor mogao vratiti čak i u C63.

„Usred smo razvoja naše sljedeće generacije V8 motora i vidim mnogo pozicija unutar našeg postojećeg portfelja, ili možda čak i novih modela, gdje bismo zapravo mogli zamisliti da imamo V8“, rekao je.

POPUSTILI SU? Kraj omraženog četverocilindraša. Mercedes ukida AMG C63?

Već nekoliko mjeseci znamo za sljedeću generaciju V8 motora iz Mercedes-AMG-a. Prema izvješćima, napustit će križno postavljenu radilicu trenutačne V8 obitelji u korist ravno postavljene radilice. Tvrtka također razvija motor za rad s 48-voltnim blagim hibridnim sustavom koji bi mogao uključiti elektropokretač u mjenjač, ​​a istovremeno bi dodao dodatnu snagu i bolju učinkovitost.

Schiebe je naglasio da AMG neće ići u potpunosti na hibridizaciju s ovim motorom. Prema njegovim riječima, Mercedes „ne mora nužno ići tako daleko s hibridizacijom“, sugerirajući da će ovaj novi V8 ostati bliži svojim korijenima nego što su se mnogi pribojavali. 

MERCEDES AMG C63 AMG nije mogao uvjeriti sve obožavatelje V8 da kupe četverocilindraša

Ta bi strategija mogla produžiti i životni vijek modela poput AMG GT Coupea s četverim vratima, za koji su mnogi pretpostavljali da će tiho nestati kada AMG-ova potpuno električna limuzina visokih performansi dođe na tržište. No, prema Schiebeu, to možda neće biti slučaj, barem ne još.

„Vidjet ćemo koliko dugo ćemo nastaviti s GT-om s 4 vrata“, rekao je. „Možda postoji nasljednik, ali ne želim nagađati o tome.“

Dakle, iako je budućnost AMG-a nesumnjivo električna, V8 još nije gotov. Čini se da Mercedes ipak i dalje računa na snažnije motore s unutarnjim izgaranjem, očito i na duže vrijeme. 


 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.