Kao i svake godine, Ženeva nas je iznenadila, šokirala, ali i oduševila. Ovo su najneobičniji noviteti, koji osim brutalnim performansama pažnju plijene čudnim, ružnim ili neobičnim dizajnom
Na 89. sajmu u Ženevi prisutni su brojni proizvođači iz cijeloga svijeta, predvodnici električnoga trenda, borci protiv zelenih, ali i oni koji su ondje jer su najbolji u svome zanatu. No u svim se segmentima može pronaći nešto neobično. Mi smo za vas pripremili deset najneobičnijih noviteta uključujući u Pininfarinu za čiju je proizvodnju korištena tehnologija našega Mate Rimca.
Arcfox ECF
Dizajnirao ga je slavni Walter De Silva, koji je 'skrojio' uspješnu Alfu 156 i kontroverzni BMW serije 7 E65 za čiji su mu dizajn mnogi prigovarali. ECF izgleda upravo kao nešto čemu bi se moglo naveliko prigovarati.
Aston Martin All-Terrain Concept
Po uzoru na prošlu godinu, britanski je proizvođač iskoristio sajam u Ženevi da prikaže futuristički auto za sve tipove terena. Iako kompanija nije otkrila mnogo detalja, već je poznato kako ga pokreću dva elektromotora i ima pogon na sve kotače. Očekuje se utonomija 640 km, a u prodaji bi trebao biti 2021. godine.
Bugatti La Voiture Noire
Moderna interpretacija Jean Bugattijeva modela Type 57 SC Atlantic prodana je za 16,5 milijuna eura, što ga svrstava na sami vrh kao najskuplji novi automobi ikada. Proizveden je jedan jedini primjerak, a pokreće ga jednak agregat kakav je u Chironu i Divu.
Citroën Ami One
U bliskoj budućnosti ovaj bi minijaturni gradski auto mogao zamijeniti bicikle i romobile, a za upravljanje njime neće biti potrebna vozačka dozvola. Doseg bi trebao iznositi 100 km, maksimalna brzina 45 km/h, a baterija bi se trebala napuniti do 100 posto kapaciteta za dva sata.
Engler FF Superquad
Prvi superquad (da, dobro ste pročitali – quad) na svijetu proizvela je tvrtka Engler koja kaže kako ovo neobično vozilo s motociklističkim upravljačem pokreće 5,2-litreni motor V10 s 850 'konja'. Nadalje, od 0 do 100 km/h ubrzava 2,5 sekundi i maksimalno može doseći 350 kilometara na sat, kada bi se netko to usudio.
Gineta Akula
Ovo je samo još jedan superautomobil u nizu, ali zbog svog izgleda definitivno plijeni više pažnje od drugih. Proizveden je da bi prkosio velikome trendu automobila s pogonom na struju, a usavršen je u Williamsovom tunelu gdje se razvijaju i formule. Možda je malo previše usavršen.
Hispano Suiza Carmen
Moderna je zvijer obučena u odijelo iz tridesetih godina. Ovaj potpuno električni automobil ima dva elektromotora s ukupno 1006 KS, a jednim punjenjem može prevaliti 400 kilometara. No sve je to neprimjetno u odnosu na dizajn koji je, pristojno rečeno, nesvakidašnji.
McLaren Speedtail
Navodni je nasljednik nekada najbržeg automobila na svijetu, McLarena F1. Pogonjen je hibridnim sustavom, a osim što može juriti preko 400 km/h, zanimljiv je njegov futuristički izgled, a kompletna karoserija izrađena je iz karbonskih vlakana.
Pininfarina Battista
Uz Rimca to je najsnažniji automobil na sajmu. Ima 1900 KS i prvi je automobil ove tvrtke koji će se serijski proizvoditi. Poseban je po tome što koristi brojne dijelove iz Rimčeve tvornice, poput pogonskoga sklopa.
VW Id Buggy
Buggy je opet u modi. Volkswagen je na sajmu predstavio svoj pogled na moderne automobile za plažu. Unutrašnjost nije podložna vremenskim uvjetima pa se njime može voziti i za sunca i za kiše. Pokreće ga elektromotor s 204 KS, čija se snaga prenosi na sve kotače, a jednim punjenjem može prevaliti 250 km. Buggyji su bili jako popularni u 1970-im godinama, no kome ovo treba u 2010-ima?
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.