Zahvaljujući MEB+ platformi, očekuje se više prostora u kabini, osobito na stražnjim sjedalima, te funkcionalniji, vrlo duboki prtljažnik
Volkswagen se polako, ali sigurno priprema za jedno od najvažnijih poglavlja u povijesti Pola. Uz klasični model koji je na tržištu još od 1975. godine i danas je u šestoj generaciji, Nijemci uskoro uvode i potpuno novu, isključivo električnu izvedbu, Volkswagen ID. Polo. Premijera se očekuje u idućim mjesecima, a prve "fotografije" koje je objavio ruski portal Kolesa.ru, dobro poznat po kvalitetnim i preciznim digitalnim renderima, već daju prilično jasnu sliku kako će serijski automobil izgledati.
ID. Polo bit će produkcijska interpretacija koncepta ID. 2all, predstavljenog u proljeće 2023. godine, no s očekivanim prilagodbama za serijsku proizvodnju. Najviše promjena u odnosu na koncept vidljivo je na prednjem dijelu. Svjetlosni potpis je smireniji, LED traka smještena je nešto niže, dok gornja linija prednjih svjetala i ukrasne maske više nije strogo vodoravna. Prednji odbojnik također je blago redizajniran kako bi automobil dobio konvencionalniji, ali i zreliji izgled.
Bočna silueta ostaje vrlo bliska konceptu. ID. Polo zadržava skrivene ručke stražnjih vrata integrirane u C-stup, kao i izražene linije na bokovima, dok se retrovizori vraćaju klasičnom rješenju sa zrcalima, umjesto futurističkih kamera. Straga se dizajn gotovo u potpunosti oslanja na koncept, uz tek manje korekcije grafike svjetala i detalja na odbojniku.
Tehnička osnova bit će unaprijeđena platforma MEB+, namijenjena kompaktnim električnim vozilima koncerna Volkswagen. ID. Polo bit će dostupan s više pogonskih izvedbi: 116, 135 i 211 KS, dok je za kasnije najavljena i sportska verzija GTI sa 226 KS. Pogon je u svim slučajevima prednji.
Kupcima će na raspolaganju biti dvije baterije. Osnovna LFP baterija kapaciteta 37 kWh cilja na nižu cijenu i dugotrajnost, dok će snažnije izvedbe koristiti NMC bateriju od 52 kWh, s maksimalnim dosegom do 450 kilometara prema WLTP ciklusu. Upravo taj podatak pokazuje koliko se električni Polo udaljava od uloge isključivo gradskog automobila.
Dimenzijama je ID. Polo vrlo blizak klasičnom Polu. Električna verzija mjeri 4053 x 1816 x 1530 mm, dok aktualni Polo ima nešto drukčije proporcije, ali sličnu duljinu. Zahvaljujući MEB+ platformi, očekuje se više prostora u kabini, osobito na stražnjim sjedalima, te funkcionalniji, vrlo duboki prtljažnik.
Sve upućuje na to da ID. Polo neće biti tek dodatak ponudi, već ključni model u strategiji Volkswagena za B-segment. Cijena će, već je najavljeno, iznositi od oko 25.000 eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.