Iako Grand Koleos ima tipičnu masku Reanaulta, nove odbojnike i manje promjene na karoseriji, vrlo je vizualno sličan originalnim modelima Geelyja
Renault je predstavio svoj novi Grand Koleos pod sloganom “Rođen u Francuskoj, napravljen u Koreji”, ali ovaj novi SUV zapravo je lagano redizajnirani kineski Geely Monjaro/Xingyue L. Grand Koleos će se proizvoditi u tvornici Renault Korea Motors u Busanu, koja trenutno proizvodi Arkanu (Megane Conquest) i stari Koleos za naše tržište.
Iako Grand Koleos ima tipičnu masku Reanaulta, nove odbojnike i manje promjene na karoseriji vrlo je vizualno sličan originalnim modelima Geelyja.
Grand Koleos je dugačak 478 cm i ima međuosovinski razmak od 282 cm što ga čini većim od trenutno največeg SUV-a u Renaultovoj europskoj ponudi, modela Espace. Unatoč tome ima samo dva reda sjedala za maksimalno pet osoba.
Što se motorizacija tiče, nudi se benzinac i hibridni pogon. Benzinski dvolitreni četverocilindrični motor s turbopunjačem ima 211 KS i uparen je sa sedmerostupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom s pogonom na prednje kotače ili s automatikom s osam stupnejva u verziji s pogonom na sve kotače.
Hibridni pogonski sustav kombinira 1,5-litreni turbo benzinac s dva električna motora snage 136 i 82 KS i baterjom od 1,64 kWh, za ukupnu snagu sustava od 245 KS. Pogon hibrida je prednji.
U unutrašnjosti auto ima čak tri zaslona od 12,3 inča: digitalnu instrumentnu ploču, infotainment zaslon osjetljiv na dodir i dodatni zaslon za suvozača. Osnovne verzije imat će "samo" dva zaslona. Od dostupne opreme se istiće poluautonomno parkiranje, Bose zvučni sustav i head-up zaslon s funkcijom proširene stvarnosti.
Kao i kod raznih francuskih Renaulta, u ponudi je i oprema Esprit Alpine. Na Grand Koleosu ona donosi jedinstvene dvobojne 20-inčne aluminijske naplatke, plave detalje i presvlake od crne alcantare.
Grand Koleos koristi istu modularnu platformu kao niz vozila Geely Grupe, uključujući Volvo XC40 i Polestar 2, a prvi je od nekoliko Renaulta koji su planirani na ovoj arhitekuturi.
Geely je 2022. preuzeo 34 posto udjela u Renault Korea, a kineski proizvođač automobila i Renault također su osnovali zajedničko ulaganje za proizvodnju pogonskih sklopova s unutarnjim izgaranjem i hibridnih pogona. Automobil će se od ove godine prodavati u Koreji, a za sada se ne zna hoće li se izvoziti i na neka druga tržišta. Prilično smo sigurni da u Europu ne dolazi.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.