Hyundai i10 ozbiljno je uzdrmao konkurenciju u segmentu. nova generacija blizanaca c1, 108 i aygo imaju ozbiljnog konkurenta.
Araktivni Hyundai i10 napokon je i službeno predstavljen hrvatskom tržištu. Još jedna vožnja samo je pokazala da sve superlative koje smo novitetu u najnižoj klasi dodijelili na testu apsolutno zaslužuje. S obzirom na dimenzije, količinu opreme i njegove vozne odlike, nije pretjerivanje kazati kako se radi o trenutno najboljem malom automobilu. Hoće li i uspjeti uvelike ovisi i o trenutno istaknutoj cijeni od 79.990 kn za model koji pokreće jednoIitarski agregat.
O Hyundaiju i10 može se pisati samo u superlativima i teško je pronaći bolje opremljeni auto sličnih dimenzija, a sve to po relativno povoljnoj cijeni.
Hyundai i10 sa 1.25 litarskim agregatom stoji tek neznatno više – 83.990 kuna. Kazati za i10 da je malen auto ravno je podcjenjivanju, jer on je samo dimenzijama takav. Sve ostalo je “grande”! Hyundai i10 je narastao dimenzijama u tolikoj mjeri da se pošteno odmakao od dojučerašnjih konkurenata poput Citroena C1, Toyote Aygo, VW Up-a, da je samo 4 cm udaljen od nasljednika Colta, od Mitsubishi Space Stara, da je nadomak Renault Clija…
Vjerovali ili ne, ali gotovo jednakim dimenzijama raspolagala je 1974. godine prva generacija kultnog kompaktnog Golfa (3705 mm). Nekada se u nas viši srednji stalež vozio u autima dimenzija današnjeg i10. Posebice je zanimljiv zbog kvalitetne izrade. Naime, do kraja godine i dolaska nove generacije i20, i10 će biti prvi model u ponudi do kompaktnog i30. Priča o nastanku i10 ista je kao i kod drugih modela ove marke.
Dizajnirani su i projektirani u Europi. Izuzevši dizajn imaju i sve druge odlike, poput visoke razine aktivne i pasivne sigurnosti, pa sve do materijala visoke kakvoće. Hyundai i10 dostupan je s dva benzinska motora, obujma 1.0 litre sa 65 KS te snažnijim 1.25 sa 87 KS. Oba su opremljena s pet stupanjskim mjenjačima, a moguće je nadoplatiti i automatski mjenjač. Posebnost Hyundaija je i nekoliko različitih boja interijera i velikog broja boja karoserije.
Iako se na prvu cijena od 79.990 kuna čini visokom, modelu i10 nema premca po pitanju opreme. Trenutno nema auta koji nudi više, a prednjači posebna ponuda modela Go Brasil s 1.25 litarskim motorom koja stoji četiri tisuće kuna više. Vrijedi svake lipe, a u prilog mu ide i jamstvo.
Tehnički podaci
Hyundai i10 1.0 iStart
Cijena Osnovni model 79.990 kuna
Motor 4 cilindra, benzinski
Obujam 1284 cm³
Snaga 64 kW / 87 KS pri 6000 o/min
Moment 119 Nm pri 4000 o/min
Mjenjač ručni, pet supnjeva
Maks. brzina 171 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 12,3 sek
Potrošnja 6,5/4,1/4,9 l/100 km
Emisija CO2 148 g/km
Dimenzije d/š/v 3665/1660/1500 mm
Prtljažnik 252 litara
Masa 1016 kg
Garancija 5 godina
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.