Početna Novosti 709 pregleda

Audijevoj grupaciji profit pao za 91 posto u trećem tromjesečju

FOTO: Audi

U proteklih devet mjeseci Audi grupacija je isporučila 1,25 milijuna vozila, što je pad u odnosu na 1,4 milijuna u istom razdoblju prošle godine

Problemi Volkswagena dobro su poznati, ali Audi grupa također pati od lošeg stanja na tržištu, konkurencije i ograničene dostupnosti dijelova. Ovi i drugi problemi stvaraju kaos jer je prodaja vozila Audi, Bentley i Lamborghini pala za 10,9 posto u prvih devet mjeseci ove godine.

Author: Audi foto: Audi

Marka Audi posebno je teško pogođena jer je prodaja u SAD-u pala za 16,8 posto na 139.665 primjeraka. Stanje je također loše u Europi i Kini gdje je prodaja pala za 9,8 posto,  odnosno 8,5 posto. Također, prodaja Bentleya pala je za 26,6 posto do kraja rujna. Lamborghini je bio jedina svijetla točka jer su zabilježili rast prodaje od 8,6 posto, kao rast operativne dobiti za 9,8 posto.

KRIZA Volkswagen: Imamo jednu, možda dvije godine da se stabiliziramo

U proteklih devet mjeseci Audi grupacija je isporučila 1,25 milijuna vozila, što je pad u odnosu na 1,4 milijuna u istom razdoblju prošle godine. S obzirom na taj pad, ne čudi da su prihodi pali s 50,4 milijarde eura na 46,3 milijarde eura. Njihov operativni profit pretrpio je još veći udarac, pavši s 4,6 milijardi eura na 2,09 milijardi eura. Samo u trećem tromjesečju, operativni profit pao je čak 91 posto na 106 milijuna eura. Tvrtka je za to uglavnom okrivila "troškove restrukturiranja zbog reorganizacije tvornice Audija u Bruxellesu."

Author: Audi foto: Audi

Iako stanje nije sjajno,  Audi je primijetio da ažuriraju svoju ponudu i da su predstavili 15 novih modela u 2024. To uključuje nove A5 i Q5 , koji će imati "primjetan utjecaj na prodajne količine u nadolazećoj godini." Stiže više novih modela jer je Audi potvrdio da će Q5 Sportback debitirati kasnije ovog mjeseca. Slijedit će ga novi A7, zapravo nasljednik A6,  početkom sljedeće godine. Luksuzni brend također obnavlja svoju strategiju u Kini, prema kojoj će se ubuduće oslanjati na partnerstva i proizvoditi vozila specifična za Kinu.
 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.