Uz Toyotin New Retail Concept, kupcima se nudi vrhunska usluga i digitalizirano iskustvo kupnje vozila
Prošlog tjedna je održano svečano otvorenje obnovljenog prodajnog salona Rotus Centar, jednog od vodećih ovlaštenih zastupnika i servisera Toyotinih vozila. Svečanost je ujedno bila prilika za predstavljanje Toyotinog New Retail Concepta, inovativnog pristupa koji redefinira iskustvo kupnje i servisiranja automobila. Događaj je bio obilježen i proslavom 15. obljetnice uspješnog rada Rotus Centra.
Poseban dio događanja bio je posvećen predstavljanju Toyotinog New Retail Concepta, koji je Rotus Centar među prvima u Hrvatskoj implementirao. Ovaj novi koncept kupcima nudi potpuno digitalizirano, jednostavnije i učinkovitije iskustvo kupnje i servisiranja automobila, te omogućuje bolje prilagođene usluge svakom pojedinom klijentu. Od trenutka kada kupac uđe u salon, do trenutka kada preuzme svoje vozilo i nakon toga, tim djelatnika Rotus Centra pruža cjelokupnu podršku i savjetovanje, prilagođeno potrebama modernog kupca. Uz pomoć suvremenih digitalnih alata, potencijalni kupci sada mogu birati između različitih modela, konfigurirati vozila prema svojim željama, te putem digitalnih platformi pratiti cijeli proces od narudžbe do isporuke vozila.
Osim toga, u sklopu novog koncepta Rotus Centar je uveo i „Door to Door Delivery“ uslugu, koja dodatno olakšava kupcima proces servisiranja vozila. Ova usluga omogućuje da djelatnik Rotus Centra preuzme vozilo izravno s adrese klijenta, odveze ga na servis i vrati nakon obavljenih radova, čime se štedi vrijeme i izbjegava potreba za dolaskom u servisni centar. Ovo omogućuje klijentima da bez stresa obave sve potrebne radnje vezane uz svoje vozilo, dok svoje slobodno vrijeme mogu provesti na puno ugodniji način, bilo da je riječ o vremenu s obitelji ili poslovnim obvezama.
„Za nas je ovo poseban trenutak jer ne samo da slavimo 15 godina uspješnog rada, već i predstavljamo budućnost automobilske maloprodaje novim prodajnim konceptom. Naš je cilj uvijek bio pružiti najbolju moguću uslugu našim kupcima, i vjerujemo da će ovaj novi koncept dodatno podići ljestvicu u autoindustriji“, izjavila je Ella Baljkas, stručnjakinja za marketing i PR Rotus Centra.
Rotus Centar već petnaest godina posluje kao ovlašteni zastupnik, prodavač i serviser Toyotinih vozila za zapadni dio Zagreba. Od svojih skromnih početaka kao ovlašteni servisni partner pod nazivom Rotus Novosel, tvrtka se postupno razvijala i proširivala svoje djelatnosti. Danas tvrtka godišnje isporućuje više od 1000 automobila i obavlja 10.000 servisa.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.