Početna Novosti 75 pregleda

Toyotin salon u Zagrebu proglašen jednim od najboljih u Europi

FOTO: Toyota

Ichiban nagrada dodjeljuje se najboljima među više od 2500 ovlaštenih trgovaca Toyote diljem europskog kontinenta

Na nedavno održanoj svečanosti u talijanskoj Bologni, Toyota Motor Europe dodijelila je tradicionalnu nagradu Ichiban, kojom se svake godine prepoznaju najuspješniji predstavnici prodajne i servisne mreže marke u Europi. Među ovogodišnjih 46 dobitnika našao se i Toyota Centar Zagreb, kao jedini predstavnik iz Hrvatske.

Ichiban nagrada dodjeljuje se najboljima među više od 2500 ovlaštenih trgovaca Toyote diljem europskog kontinenta. Kriteriji uključuju razinu korisničke usluge, posvećenost zadovoljstvu kupaca, poslovnu učinkovitost i lokalni doprinos brendu. Osim standardnog priznanja, šest trgovaca je dodatno nagrađeno titulom ‘Going Beyond’, koja se dodjeljuje onima koji su pokazali iznimnu razinu predanosti i kontinuiranog poboljšanja.

Ovogodišnja svečanost održana je od 24. do 26. lipnja u Bologni, u središtu regije poznate kao „Motorna dolina“, kolijevke brojnih talijanskih automobilskih marki i trkaće baštine. Toyota je tom prilikom istaknula da su preciznost, timski rad i pouzdanost ključni elementi koji su obilježili rad svih nagrađenih centara.

Author: Toyota foto: Toyota

Toyota Centar Zagreb nagrađen je za, kako je istaknuto, profesionalan i dosljedan pristup korisnicima, individualiziranu uslugu te uspješnu dugoročnu izgradnju povjerenja među kupcima. Iako se nagrade ne temelje na volumenu prodaje, one reflektiraju ukupni dojam o poslovanju, posebno u pogledu odnosa prema krajnjim korisnicima.

Ichiban, što na japanskom jeziku znači „broj jedan“, simbolički predstavlja vrijednosti koje Toyota promiče kroz cijelu svoju europsku mrežu, prvenstveno dugoročne odnose i lokalno ukorijenjeno poslovanje koje odgovara na promjenjive potrebe tržišta.

Prema riječima Yoshihira Nakate, predsjednika Toyota Motor Europe, nagrađeni trgovci predstavljaju "suautore" novog poglavlja Toyote u Europi, u kojem se sve veći naglasak stavlja na osobni kontakt, korisničko iskustvo i prilagodbu tržišnim promjenama.
 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.