Srpski dnevnik Novosti saznaje kako je riječ o investiciji vrijednoj oko 1,4 milijarde eura te da je planirano da tvornica ima čak pet tisuća zaposlenika
Nije tajna da automobilski gigant Volkswagen već dugo traži lokaciju gdje bi izgradio veliku tvornicu automobila, a nedavno je definirano i koje su zemlje 'u igri'. Njemačka tvrtka treba se odlučiti hoće li to biti u Bugarskeoj, Rumunjskoj, Srbiji, Turskoj ili Sjevernj Makedoniji.
Prije svega se pretpostavljalo kako će se Rumunjska ili Bugarska dokopati nove investicije, s obzirom na to što su u Europskoj uniji. Iza njih, prema šansama, bila je Turska, koja s 80 milijuna stanovnika nudi jeftinu radnu snagu, ali i veliko tržište. No srpske dnevne novine Novosti doznaju da se veliki proizvođač odlučio upravo za Srbiju.
Iako Volkswagen još uvijek nije službeno potvrdio tu informaciju, izvor srpskih novina otkriva kako je riječ o investiciji vrijednoj oko 1,4 milijarde eura te kako je planirano da tvornica ima čak pet tisuća zaposlenika. Tebala bi proizvoditi oko 300 tisuća automobila godišnje i to pet različitih modela Volkswagena, Škode i Seata, a doprinosit će srpskom izvozu oko 4,5 milijarde eura.
Naime, Nijemci su najavili kako će uložiti 60 milijardi eura u električne automobile i autonomnu vožnju, a Srbija upravo tu ima veliku prednost. Susjedna nam država raspolaže s deset posto svjetskih zaliha litija, jednog od najbitnijeg materijala iz kojega se proizvode baterije za električne automobile.
Iako srpski izvor nije htio precizirati gdje bi se tvornica mogla izgraditi, predsjednik Srbije Aleksandar Vučić već je nekoliko puta spominjao da će Šumadija biti mjesto investicije koja će promijeniti 'krvnu sliku' srpske ekonomije.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
vjaco
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.